pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. juni 2008

Juniors mor

Min pusletaske (blød fra Odder) er gået i stykker, og jeg skal købe en ny, men jeg ved ikke helt hvilken det skal være. Synes egentlig den jeg har er lidt for lille og så vil jeg gerne have, at det er en der kan knappes fast på styret af barnevognen.
Er der nogle der kan anbefale en.....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2008

Muffinmus

Tja... jeg har en Avent..troede det var lige den jeg ville have...men nu har jeg forelsket mig i Gaia og Kos grønne fløjlstaske...så når jeg igen bliver gravid vil jge forære mig selv sådan en tror jeg. Den er noget større end Avent tasken og smartere og kan hænge i remmen på styret:)

Anmeld

7. juni 2008

Rasmine

Har aldrig haft én.
Bruger bare hvad der lige er, af gamle tasker.
Har aldrig helt forstået pointen med pusletasker?

Anmeld

7. juni 2008

Grynt

Mebach skriver:

Har aldrig haft én.
Bruger bare hvad der lige er, af gamle tasker.
Har aldrig helt forstået pointen med pusletasker?

Fuldstændigt enig med dig Bacon. Jeg er hellere ikke særlig god til pusletasker for der kan aldrig være alt det lort i jeg gerne vil have. Derimod har jeg brugt en rygsæk til Aske og en sportstaske/shopper fra Puma til Freja :)

Anmeld

7. juni 2008

Loggidut

jeg har en...den der hører til simo-barnevognen...og nøj den er fancy...klappen på den, kan knappes af og bruges til pusleunderlag...

og nøj hvor jeg bruger den....NOOOOOT!

det er da det ræveste lort sådan en, når den hænger der på styret, skal man først klappe klappen væk, og lyne den op, desuden kan der være nada der i...niks, en god gammel fjel-rævs-type-taske...så er man godt hjulpet!

good luck med at finde en ny...her ville det være pengene direkte ud af lommen

Anmeld

7. juni 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

jeg har en...den der hører til simo-barnevognen...og nøj den er fancy...klappen på den, kan knappes af og bruges til pusleunderlag...

og nøj hvor jeg bruger den....NOOOOOT!

det er da det ræveste lort sådan en, når den hænger der på styret, skal man først klappe klappen væk, og lyne den op, desuden kan der være nada der i...niks, en god gammel fjel-rævs-type-taske...så er man godt hjulpet!

good luck med at finde en ny...her ville det være pengene direkte ud af lommen

Nemli!
Og så kyler man den bare under vognen.
Hvorfor skal den egentlig hænge på styret?

Anmeld

7. juni 2008

Loggidut

fordi det er fancy at have den lige ved hånden...mit styr ville brase sammen med alt det lort jeg skal pakke...lol...måske er det derfor simo har lavet den så bette?

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

jeg ville til hver en tid købe mig en gaia og ko classic mili taske. hvis jeg havde råd.. nej vil ikke bruge så mange penge på den, men syntes den er top niiiice(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

8. juni 2008

Astrid P

ka li ja skriver:

jeg ville til hver en tid købe mig en gaia og ko classic mili taske. hvis jeg havde råd.. nej vil ikke bruge så mange penge på den, men syntes den er top niiiice(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Er det den her?

Den har vi, og den er piv-lækker. Der er plads til alt i den, og den er også fed når den engang ikke skal være pusletaske mere... Så kan der fx være en laptop i den...

Anmeld

8. juni 2008

Lise

Jeg har en OiOi i sort/hvid - den er alletiders. Den har en lang rem, så den kan man vel bare hænge om styret på barnevognen.
Men der er godt med plads i - og så fulgte der også sådan et pusleunderlag med, og det har jeg faktisk brugt MANGE gange. Og en termodims til flasker...den har jeg så ikke slidt op overhovedet...

Jeg synes selv at det var et ganske godt køb :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.