Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ni-ko-li-ne skriver: ha ha.... nej det kan jeg godt se! den må du lige fortælle ham om... hi hi.... bare han nu så ikke tror at Liam får nettet galt i halsen... du må fortælle ham at der skal meget til for at klikke det af (selv jeg har svært ved det) og nettet i sig selv er kanon stærkt
ha ha.... nej det kan jeg godt se! den må du lige fortælle ham om...
hi hi.... bare han nu så ikke tror at Liam får nettet galt i halsen... du må fortælle ham at der skal meget til for at klikke det af (selv jeg har svært ved det) og nettet i sig selv er kanon stærkt
Ja det ville så være det næste frygt senarie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi kunne måske komme til enighed om en samlet pris incl porto?
Jeg vil nemlig gerne købe dit Trilleregnslag også? Så bestemmer jeg bare at vi skal have Feeder'en også
Ni-ko-li-ne skriver: sælger denne super smarte safe feeder.... men kan lægge forskellige fødevarer i det lille net og så kan baby smage uden, at man skal bekymre sig for, om baby får noget i den gale hals. den jeg sælger er grøn med gult og der er to ekstra net nyprisen for det hele er: 149kr kom med et bud!
sælger denne super smarte safe feeder....
men kan lægge forskellige fødevarer i det lille net og så kan baby smage uden, at man skal bekymre sig for, om baby får noget i den gale hals.
den jeg sælger er grøn med gult og der er to ekstra net
nyprisen for det hele er: 149kr
kom med et bud!
nu har jeg ikke læst det hele med jeg byder 50,-
millesofie skriver: nu har jeg ikke læst det hele med jeg byder 50,-
ökay:0)
jeg sætter luk på til i aften 21:00 hvis ikke der er budt højere, så er den din
:0)
porto er ca 30kr
Ni-ko-li-ne skriver: ökay:0) jeg sætter luk på til i aften 21:00 hvis ikke der er budt højere, så er den din :0) porto er ca 30kr
okay lyder fint
jeg tænkte på om du bor på sjælland?? for jeg skal ud og køre på torsdag og så kunne jeg jo lige så godt hente den..
millesofie skriver: okay lyder fint jeg tænkte på om du bor på sjælland?? for jeg skal ud og køre på torsdag og så kunne jeg jo lige så godt hente den..
nej jeg bor i Odense... men ellers kunne du sagtens have hentet den
nå ja okay der kommer jeg jo nok ikke lige forbi
millesofie skriver: nå ja okay der kommer jeg jo nok ikke lige forbi
Er den solgt?
Laulund87 skriver: Er den solgt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128