NUBY safe feeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.761 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Ni-ko-li-ne

sælger denne super smarte safe feeder....

men kan lægge forskellige fødevarer i det lille net og så kan baby smage uden, at man skal bekymre sig for, om baby får noget i den gale hals.

den jeg sælger er grøn med gult og der er to ekstra net

nyprisen for det hele er: 149kr

kom med et bud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

8. juni 2010

L-Mortil3

Hvornår bruger man den?

Tænker det måske var en ide til Liam, men hvornår er de for gamle til det? Han spiser jo selv grønsagsbuketter og sådan nu?

Anmeld

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

Hvornår bruger man den?

Tænker det måske var en ide til Liam, men hvornår er de for gamle til det? Han spiser jo selv grønsagsbuketter og sådan nu?

det er lidt svært at sige, hmmm, jeg ville sige 1 år... så er de afgjort for gamle...

vi brugte den til f.eks. rå agurk (hi hi..... pylreforældre) men så kunne hun få større stykker og hun kunne gumle dem godt ind bag ved på gummerne

Anmeld

8. juni 2010

L-Mortil3

Ni-ko-li-ne skriver:

det er lidt svært at sige, hmmm, jeg ville sige 1 år... så er de afgjort for gamle...

vi brugte den til f.eks. rå agurk (hi hi..... pylreforældre) men så kunne hun få større stykker og hun kunne gumle dem godt ind bag ved på gummerne

ah okay, så det er sådan med hensyn til skræl og sådan, så de ikke får noget galt i halsen, se det var jo skide smart.

Må lige vende den med Morten, om ikke det er en opfindelse vi ikke kan leve uden

Anmeld

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

ah okay, så det er sådan med hensyn til skræl og sådan, så de ikke får noget galt i halsen, se det var jo skide smart.

Må lige vende den med Morten, om ikke det er en opfindelse vi ikke kan leve uden

præcis..... det er sådan en sikring mod at få noget gat i halsen.... så kan de smage på maaaaaaange ting uden at mor og far skal bekymre sig og de kan selv tusse rundt med den i hånden

Anmeld

8. juni 2010

L-Mortil3

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis..... det er sådan en sikring mod at få noget gat i halsen.... så kan de smage på maaaaaaange ting uden at mor og far skal bekymre sig og de kan selv tusse rundt med den i hånden

Jeg må helt sikkert slå et slag for den ved manden Den er da ikke til at undvære, og slet ikke for en skuphysterisk far der tror at alt der IKKE er mælk kommer galt i halsen

Anmeld

8. juni 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Jeg må helt sikkert slå et slag for den ved manden Den er da ikke til at undvære, og slet ikke for en skuphysterisk far der tror at alt der IKKE er mælk kommer galt i halsen

Hvad havde du tænkt på af pris, kan se du har givet 149 for sættet, er det meget brugt og sådan?

Vil så nyde skambyde haha

Anmeld

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

ha ha.... nej det kan jeg godt se! den må du lige fortælle ham om...

hi hi.... bare han nu så ikke tror at Liam får nettet galt i halsen... du må fortælle ham at der skal meget til for at klikke det af (selv jeg har svært ved det) og nettet i sig selv er kanon stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.