Hvor ofte får du/I passet jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

9510

det er yderst sjællent jeg får passet mine unger, sørger altid for at planlægge tingene så jeg ikke skal have dem passet.......

Jeg tror jeg har fået passet den store på næsten 9 år max 20 gange i alt, men hun tager selvfølgelig ud til folk og sover nu, men et egentlig pasningsbehov har jeg sjældent,

den bette er blevet passet 2 gange i max 3 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

SaNiNa

Ind tilvidere er Nicklas ikke blevet passet andet end max 20 min 2 gange uden for dp.

Hentning har vi osse selv klaret da min barsel ikke helt er slut endnu, øv øv men næsten.

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Vi satser på at vores lille dreng ikke skal sove ude, så vidt muligt, til han er et par år eller det er strangt nødvendigt. Men når jeg er færdig med at amme, eller han er stor nok til, at man kan malke ud og lade andre give flaske, tænker vi at det er vigtigt at tage i biffen eller ud at spise et par timer engang imellem. Vores underboer har allerede meldt sig som babysittere til hvis vi skal ud et par timer. Jeg er ikke den store tilhænger af at børn bliver passet for ofte eller for længe og slet ikke med overnatning mens de er meget små. Men jeg tror det er vigtigt at man lige giver sig selv to-tre timer om måneden til lidt kærestehygge, når barnet er gammelt nok. Måske 6-12 måneder alt efter hvordan det enkelte barn er. Men jeg kan jo sige nok så meget nu, måske alting ser helt anderledes ud når først han er kommet til verden

Anmeld

28. april 2010

karina1980

det er meget sjældent, har nogle super svigerforældre på det område, de tvinger mig en gang imellem til at aflevere børnene til dem,

men der går nemt måneder imellem at de bliver passet og det er så faktisk altid af svigermor og svigerfar...desværre

min egen mor har ikke passet mine børn i 2 år, ikke fordi hun ikke må, hun vil bare ikke

Anmeld

28. april 2010

Svei

Mine bliver aldrig passet, men de er da tit hos deres far eller bedsteforældre men at være hos far er jo ikke at blive passet og at vælge at ville til bedsterne er jo heller ikke, det er bare deres valg...men at få passet for jeg skal noget, det sker sgu aldrig...

Anmeld

28. april 2010

Sommerfuglelarven

I gennemsnittet er det nok ca en gang hver tredje måned - men nu er hun knap 4 år, og har fået en del meninger selv, så af og til vil hun gerne overnatte hos venner og familie, og det skal hun da have lov til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.