Hvor ofte får du/I passet jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Pia

Vores unger blir passet når vi skal noget, som er uden børn eller feks som i morgen når vi skal i banken og så er det ikke så smart lige og have ungerne med..
 og så ellers når farmor syntes at nu skal hun da bestemt have tøserne

Jeg har jorden skønneste svigerforældre og de elsker og passe ungerne og spørger med jævne mellemrum om de ikke må have dem enten bare nogle timer, eller også med overnatning..
Og begge piger elsker og komme der nede, så de får lov til og have dem i det omfang de gerne vil..
Den ældste er 4 år og den yngste er 10½ mdr..
Jeg har aldrig haft svært ved og lade mine piger blive passest.. JEg nyder bare og se at andre elsker mine tøser lige så meget som vi gør og at de gerne vil bruge tid med mine tøser..

Når jeg starter på arbejde igen har svigermor også allerede sprugt om hun ikke må hente begge piger i dp og bh en gang om ugen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

june1987

jessica var 1½ år første gang hun blev passet af andre eller dp moder, cecilia var 8 mrd første gang men nu bliver de vel passet engang hver tredje eller anden måned en enkelt dag så kan vi forældre lige lade til op 

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

Her bliver der passet når vi skal til noget, hvor børn ikke skal med...

Eller der er møder...

Anmeld

28. april 2010

frk Jensen

duddi. skriver:

Som overskriften lyder; hvor ofte får du/I passet jeres børn og hjælp til at hente i institution/skole?

ca en overnatning om måneden...

Jeg vil gerne selv hente min søn i dpén og har ikke behov for at andre skal hente ham.

skal lige tilføjes at jeg er alene med ham..

Kram Betina, midt i sit flytterod

Anmeld

28. april 2010

Nemesis

en gang om ugen med den store på 15...så pasning er det jo ikke helt :-)

Han kommer fra skole og hjem  til mormor og morfar og er der til næste morgen hvor han tager i skole igen.

Den mellemste har de ofte hentet fra bh og min mor passede ham under pæd.strejken og ved pæd.arbejdsdage og ved sygdom eller når han bare trænger til en fridag!

Den lille er endnu ikke blevet passet, men skal hjem til mormor og morfar og passes indtil vi kan få plads i den vuggestue vi ønsker.

Det er jo helt fantastisk :-)

Sisse

Anmeld

28. april 2010

betski

Mange tak for jeres svar

Jeg har aldrig selv haft muligheden for pasning, men efter jeg er flyttet "hjem" igen har jeg pludselig nogen omkring mig som gerne hjælper. Men må indrømme, at jeg har lidt svært ved det. Altså at få hjælpen. Forstår det ikke helt  Nyder naturligvis, at jeg kan ringe til mine forældre, hvis det brænder på, men det falder mig langt fra naturligt.

Anmeld

28. april 2010

DK

Utroligt sjældent! Men det er så også fordi at hun er hos sin far hver anden weekend, så vi har jo hver anden weekend til at tage i biffen, til fest eller lign. hvor Kirstine ikke kan komme med. Derfor er det også sjældent at jeg planlægger noget hvor Kirstine ikke kan være med som er i "vores" weekender. Hvis det sker, ex. et bryllup, så plejer jeg at bytte weekend med Kirstines far, så hun ikke skal passes. Jeg passer ret godt på mine weekender med den bette, he he...

Vi kan altid hente hende i børnehaven. Jeg tror kun det er sket en 4-5 gange i de 3,5 år hun har gået der nu, at vi har været nødt til at arrangere alternativ hentning.  

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun bliver passet med overnatning 2-3 gange om måneden.

I hverdagen får vi ikke sådan hjælp til at hente, men det sker at hun tager med en ven eller veninde hjem fra børnehave (fra næste uge sfo).

Anmeld

28. april 2010

Muffinmus

Tja, 1 gang om måneden eller sådan noget, nogle gange 2 og nogle mdr slet ikke. Som regel et par timer hvis vi gerne vil ud og spise, men nogle gange en halv dag hvis bedsteforældrene selv har spurgt om de måtte få dem.

Det er vores børn jo og derfor synes jeg ikke andre skal hænge på dem.Så må vi jo bare gå det mindre ud.

Anmeld

28. april 2010

TbCp

Jeg vil tro at det bliver i gennemsnittet en gang om måneden....
Nogle måneder slet ikke, men så f.eks. denne månede bliver hun passet ude 2 gange.

Mine forældre tager hende helst kun en enkelt overnatning, de arbejder stadig og jeg kan godt forstå de gerne vil have lidt weekend også. Mine svigerforældre er begge pensionister og vil gerne tage hende flere dage af gangen. Så det afhænger lidt af hvad vi skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.