Hvor ofte får du/I passet jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. april 2010

betski

Som overskriften lyder; hvor ofte får du/I passet jeres børn og hjælp til at hente i institution/skole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Kloster

Når der er behov for det... ogle måneder er det meget og andre gange slet ikke. Mine drenge vil meget gerne op til vores "barnepiger" (mormor, morfar og svigerinde, svoger) D

Så der kan de også tage op, selvom der ikke er behov for pasning. Fx kan svigerinde ell mormor skrive, om ikke de må hende den bette på 6 år i bh. De store cykler også tit derhen fra skole af. De går jo ikke i fritter ell noget, så det er dejligt, hvis de cykler derhen.

Det vi får drengene passet til er fx et møde i banken hver halve ell hele år. Forældresamtaler nogle gange om året til hver barn. Til 2-3 fester om året. Der der rykker tænder ud for os, er at jeg arbejder hver 2. weekend!! Det er træls pga pasning.

Min mand går til konkurrence med hunden og er til tider ude at rejse. Der er vi nødt til at få drengene passet.

Ved ikke om det gav dig det svar du havde håber på...

VH Kloster

Anmeld

28. april 2010

Valle81

Som overskriften lyder; hvor ofte får du/I passet jeres børn og hjælp til at hente i institution/skole?

Hejsa.......

Jeg må sige meget sjældent.

Asta er 6 år.

Jeg får ikke hjælp til at hente og bringe til og fra skole, men nogle gange ringer bedstefoældre eller søster og spørger om de må hente da de gerne vil være sammen med hende om eftermiddagen:0)

Mht pasning, så sker det da men ikke særlig tit. Tror Asta i gennemsnit bliver passet en gang hver anden måned...... Det er ikke fordi at hun ikke gerne må komme ud og blive passet, er slet ikek hønemor på det punkt, men vi skal bare som sådan ikke noget og så får vi det ikke lige arrangeret.

Nogle gange spørger hun selv om hun må komme ud til mormor og morfar og sove, og det må hun hjertens gerne og hun kommer afsted, men oftes ringer hun efter aftensmaden og vil hjem, da det ikke lige var så sjovt som hun troede( eller hvad hun har bildt sig selv ind:0) ) Ude godt men hjemme bedst, og det er nok sundt nok at komme derud og se at det ikke er en stor fest, og at det hjemme ved mor er godt nok, selvom det også er kedeligt:0)

Knus

Anmeld

28. april 2010

sarahb

vi har fået vors søn passet 6 aftener ialt på 1.5 år
og så har jeg brugt farmor og farfar 4-5 gange når vi begge har arbejdet lørdag.
Ellers flasker det sig for det meste altid

Anmeld

28. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Når vi skal noget. Farmor har hentet i bh 2 gange, og det har kun været fordi der er sket noget så vi er blevet forhindret. Men hun passer ham ofte nogle timer i en weekend bare for at være sammen med ham Hun sys det er sjovere når vi ikke er der

Anmeld

28. april 2010

lonemus

Aldrig, vi har ingen i nærheden der kan træde til!

Anmeld

28. april 2010

Soap

Det gør vi stortset aldrig , der er ikke nogen som kan træde til 

Anmeld

28. april 2010

maiken81

Hej

Vi får vores børn passet en del hos mine forældre. De har børnene fast hver tirsdag, hvor jeg først har fri fra skole kl 17. Så bliver de hentet tidligt, hygger, morfar følger den store til dans osv. Ungerne elsker det, og ærligt så elsker jeg min friaften hver tirsdag. Manden spiller rullehockey, jeg ser veninder og få lavet lidt af de leksier jeg stort set altid er bagud med.

Ellers så bliver de passet ved behov. Hvis vi skal noget eller hvis den store gerne vil hjem til dem eller farmor.

Hilsen Maiken

Anmeld

28. april 2010

NinaNymannMadsen

tror i alt på 10 mdr har jeg vi fået asta passet 8 gange eller sådan noget, men det er aldrig hel aftens forestilligner hun bliver passet i nogen timer og det er så det.

hun skal først her den 5 juni passes ude hvor hun skal sove der det er af mormor og morfar.

ellers har det kun været 4 timer max hun er blevet passet.

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

mine bliver sjældent passet, men det er nu mest fordi at de 4 store er dele børn...så vi prøver at passe tingene ind de weekends hvor børnene er afsted. er der tale om ting i hverdagen så skiftes vi til at deltage...eller også kommer mine svigeforældre....det handler vel om en gang hver 2-3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.