Hjælp! Hvad skal lillepigen hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

katti24

har ikke stemt for kan lide flere af navnene  Er bare overhovedet ikke til Silke og

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

mullesmith2

Jeg stemte andet, men skal jeg vælge et af navnene i har tænkt på så er det nok Camille el. Andrea. Ellers kan jeg godt lide Lilli eller lilly.

Anmeld

28. april 2010

Bare mig..

Jeg har stemt Laura. Min kusine hedder det, men hvis ikke hun gjorde, ville jeg helt sikkert prøve og overtale kæresten til det navn

Vores egen datter skal hedde Nicoline. Men derudover synes jeg Merle, Amla og Karla er de SØDESTE navne! Men ingen af de tre kunne jeg overtale kæresten til..

Anmeld

28. april 2010

sarahb

helt sikker aya sofie.
det er virkelig unikt og ikke noget man hører over alt..

min datter vil jeg meget gerne skulle hedde alia eller aya

Anmeld

28. april 2010

misslea

hejsa...

mine forslag:

Amalie, Amanda, Lærke, Selma, Caja, Clara, Alberte, Mille, My, Silje, Lucy, Majse, Kirsa, Rosa, Freja, Frida, Katinka....

Håber I finder det, der passer lige præcis til jeres lille prinsesse...

kærlig hilsen fra Lea 17+2

Anmeld

28. april 2010

Sofia

Et lille forslag fra mig... Jeg synes Aya Emilie lyder så fint sammen

Anmeld

28. april 2010

camilla_agermose

Personligt ville jeg ikke selv vælge Camille, jeg hedder selv Camilla og blev faktisk kaldt kamillethe som barn - det gjorde mig ikke noget, men var da lidt øv engang imellem. Men jeg synes ellers navnet er flot

Anmeld

28. april 2010

Liljesilas

Helt sikkert Silke, hvis du vil høre min mening Jeg havde selv tænkt på det navn, hvis vi fik en pige - men det gør vi ikke. Det er da så smukt et navn!

Anmeld

29. april 2010

Lunae

Tak for alle jeres svar! Det er virkelig bare så svært :-( der er så mange flotte navne! Vi vil gerne have noget, som alle ikke hedder, men heller ikke noget, som der er alt for specielt! I forhold til aya Sofie, var det egentlig bare Sofie først, men er bange for at lillepigen kommer til at være en Sofie f, fordi der er 3 andre i klassen! Hvor er det bare svært!!!

Anmeld

15. juni 2010

Louisemor

Jeg stemt blank fordi jeg synes Aya Sofie,Andrea eller Silke?

Mine piger hedder Merle Andrea og Silje Marie. Vi venter tvillinger og pigen skal måske hedde Liva Aya.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.