Hjælp! Hvad skal lillepigen hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal lillepigen hedde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.464 visninger
35 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Lunae

Hej tøser!
Jeg ved godt, at der stadig er 4 mdr til lillepigens ankomst, men navnesnakkken kører selvfølgelig allerede ) ovenstående navne er muligheder, som vi begge synes om! I må meget gerne komme med andre forslag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Mira0911

Lunae skriver:

Hej tøser!
Jeg ved godt, at der stadig er 4 mdr til lillepigens ankomst, men navnesnakkken kører selvfølgelig allerede ) ovenstående navne er muligheder, som vi begge synes om! I må meget gerne komme med andre forslag!

Hvad er I mest til af navnene selv?

Camille her...

Anmeld

28. april 2010

Morsnarttil2?

Har stemt Aya som mange andre kan jeg se..

Hvis du mangler flere at vælge imellem så prøv evt. at kigge ind på www.navnesnak.dk

Anmeld

28. april 2010

Valle81

Lunae skriver:

Hej tøser!

Hejsa:0)

Af de navne der er er jeg til Silke:0)

Men elleres så elske jeg Liva og Luna:0) Og så har jeg en datter der hedder Asta.

Knus

Anmeld

28. april 2010

Lunae

Christina: Luna er et skønt navn, men det hedder jeg, så det holder nok ikke ;-) liva er virkelig også sødt! Jeg er mest til aya Sofie og camille! Kæresten er mest til Andrea og silke! Gerne flere forslag tak ;-)

Anmeld

28. april 2010

lululupo

Jeg hepper på Silke, det hedder min brors pige også!!!!

Anmeld

28. april 2010

Anja

Af de navne du nævner vil jeg vælge Camille, men ellers synes jeg at Silje også er et rigtigt fint navn

Anmeld

28. april 2010

Leonora

Lunae skriver:

Hej tøser!

Min lille pige hedder Leonora....det er da også et fint navn

Anmeld

28. april 2010

Orkide86

Camille helt sikkert
ville jeg gerne Natasja sku ha heddet, men ville min kæreste desværre ikke være med til..

Anmeld

28. april 2010

Lunae

Silje har vi også haft oppe og er slet ikke udelukket! Leonora har jeg forsøgt at tale for, men min kæreste er ikke fan af gamle navne :-( jeg synes jo også Asta og alma er virkelig søde, men det får jeg nok ikke trumlet igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.