Hvor mange Juli07 unger bruger stadig ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Marco2

Emily bruger ikke ble mere. Jo, om natten med ellers ikke. Det kom helt af sig selv at hun ville på potten når hun rendte rundt om aftenen med numsen bar.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Monica

Gustav bruger stadig ble - og er på INGEN måde klar til at smide den... Her er hvad der skete i søndags:

Lars, Gustav og farfar var i Silvan for at købe legehus. Gustav siger til Lars - jeg har lavet pøøølser... Lars har self ingen ble eller noget med, men får tørret ham på et mege ulækker gulv på toilettet.Men hvem uden ble. Da de kommer hjem og Lars og farfar læsser af, sidder Gustav i farfars bil  - på forsædet og styrer.. Ud kommer han med mega våde bukser... Du har tisset siger jeg... Han kigger ned af sig selv og siger... Hov...

Monica -som har 2 ble børn

Anmeld

28. april 2010

mor til en del

Cilas har vist slet ikke overvejet at han nogen sinde skulle undvære den ble, den sidder jo godt der og beskytter så vældig, hvis man laver fald på halen komedie for lillesøster...

Mor har overvejet det, og håber at sommeren bringer mirakler...

Vil også gerne at Isac som fylder 5 til sommer, ville kunne undvære natbleen, og undgå at komme hjem med tisse tøj fra børnehaven hver ca. hver 2. dag, men det bliver vist ikke lige med det samme-

Så her ligger vi lunt i svinget med 2½ blebarn,  men prøv lige at tænke tanken, jeg har haft ble børn de sidste 20 år  længe leve engangs bleer....

Anmeld

28. april 2010

Lene76

ivfmarie skriver:

Malte bruger ble, og vi har ingen intentioner om pottetræning eller det der ligner før vi rammer sommerferien, hvor vi har tid og nærvær til at hjælpe ham (og så er det jo nemt hvis han kan rende i bare røv, så vi slipper på uheld i bukserne)

Freja blev renlig på samme måde - én uge i sommerferen med ekstra fokus på toiletbesøg, og vupti, så var hun renlig.

Marie  - der, meget a propros denne snak, har opdaget at knibeøvelserne åbenbart ikke har været effektive nok da jeg lige skulle sjippe til træningen i dag

Sådan har jeg/vi det osse med Viktor...... det ska nok komme

Anmeld

28. april 2010

birgittemarie

Også ble her det meste af tiden. Nogle gange synes damen, det er sjovt at tisse og lave stort på potten og hun kan også sagtens sige til, når hun skal af med noget, men derfra og så til at gide hver gang, er vist et stykke vej endnu. Så vi klapper pottehestene og beholder to blebørn lidt endnu.

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.