Hvor mange Juli07 unger bruger stadig ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

ivfmarie

Susan1978 skriver:

kopierer lige IVF svar..

EMil  "bruger ble, og vi har ingen intentioner om pottetræning eller det der ligner før vi rammer sommerferien, hvor vi har tid og nærvær til at hjælpe ham (og så er det jo nemt hvis han kan rende i bare røv, så vi slipper på uheld i bukserne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Louise mortil4

Liv og Lærke bruger bleen om natten og igår sov de middagslur uden ble. Det er en lille månede siden vi tog bleen fra dem sammen med DPen, der har været en del uheld, men nu er den ved at være der der er ikke ret tit uheld om dagen mere.

Så for første gang i næsten 3 år han vi kun 1 ble barn, det er jo pragtfuldt

Anmeld

28. april 2010

Joan ( Smallie )

Niels bruger også stadig ble. Og det bliver ikke før det er varmt og sommer den bliver taget. Med mindre han selv vil have den af

Anmeld

28. april 2010

BellaT

Phillip bruger stadig ble. Han havde en periode her i efteråret hvor jeg troede at han var ved at blive blefri. Men det forsvandt igen, da hans blefrie og bedste veninde stoppede i dagplejen.

Regner med at interessen kommer igen, når han ser de store børn i bh gå på toilet og potte. Han starter i bh på mandag.

Helle.....

Anmeld

28. april 2010

Lise

Simon bruger også ble. Han bliver ofte tilbudt at komme på toilettet, og han vil også gerne. Men han laver ikke noget når han sidder der. Faktisk er det som om han holder tilbage... så vi venter på han bliver klar,...

Anmeld

28. april 2010

Grynt

Freja har også stadig ble og den tror jeg ikke hun er klar til at smide lige forløbigt. Hun er ivrig i at tage bleen af (mest fordi hun kan) og vil gerne sidde på toilettet (ikke at hun laver noget ud over at hive i filletten) Igår gloede hun da hun tissede sig selv ned at benet og sagde "tis"....men her fra og til at gå helt udenble vare længe tror jeg

Anmeld

28. april 2010

Mie A

Simon bruger også stadig ble... og han viser ingen interesse for at smide den i nærmeste fremtid.

Anmeld

28. april 2010

bette

mikkel bruger også ble

Anmeld

28. april 2010

Siber

Johanna bruger ikke ble hellere ikke om natten. Jeg tror det er kommet så hurtigt, fordi Hun ser ALma som gud, og alt ALma gør er bare fantastisk.

Men bare slap af, det kommer det kommer! Der hvor jeg arbejder, der smider de bleen når der er mellem 3 og 4 år.

Knus SIber

Anmeld

28. april 2010

Kaufie

William er også ble-barn endnu.

Han er dog begyndt gerne at ville sidde på potten samtidig med at jeg sidder på toilettet.... Hyggeligt..... Så om morgenen tisser han en ordentlig tår på potten.

Det er vel første tegn på at han er ved at være klar - men vi spørger ham kun hvis han selv kommer ind på toilettet.

Ellers sætter jeg min lid til at de tre tøser i dp bliver ble-frie her i forsommeren - og at han så følger trop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.