Fødsel lige som mor gjorde det.... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tror faktisk jeg nævnte det kort for hende og hun sagde noget med at det var ligemeget fordi fødsler er forskellige.. Kan ikke helt huske det eksakte..

Vildt fødsel! Har du en fb liggende herinde ? .. Den kunne jeg godt tænke mig at læse nu hvor jeg kan regne med at føde hurtigt.. Godt du insisterede på at komme ind! Nogle gange virker det lidt til at de ikke lytter ordenligt efter på fødegangen, men de har sikkert også rigtig mange som tror der sker noget og så er der ingenting..

Ja den ligger på side 2 under fb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Jeanne skriver:

Ja den ligger på side 2 under fb

vrøvl side 7

Anmeld

27. april 2010

starsofheaven

min fødsel var helt magen til da jeg fik min datter, da min mor fik mig havde hun kraftige veer i 3 døgn og da fødslen endelig gik igang to det 10 timer, og da jeg sku have min datter havde jeg også veer 3 døgn og en fødsel på 10 timer og både jeg og min datter er taget med sugekop, da jeg ik havde flere krafter efter 3 døgn med veer og minus søvn, så JA vores var ens!

Anmeld

27. april 2010

Risen

Jeanne skriver:

vrøvl side 7

Det lyder jo som min kommende fødsel .. Hold op hvor dejligt det gik så hurtigt, som at smutte en mandel.. hahah

Anmeld

27. april 2010

Majeha

Min mors og min fødsel var bestemt ikke ens. Hendes første (mig) tog vist omkring 22 timer med veer. Min lillebror 6 år efter tog vist 9 eller 12 timer med veer.

Min første og eneste tog ca 3½ time fra 1. ve.

21 mins presseveer inkluderet

Anmeld

27. april 2010

Bare mig..

Jeg ved faktisk ikke hvordan min mors fødsel var, altså hvor lang tid, men jeg ved at både min mor og mormor sprækkede HELE vejen rundt. -fra hul til hul, ved den første.. og eftersom jeg er pænt nervøs for at sprække i forvejen, vil jeg sige at deres erfaringer med at sprække ikke hjælper på min angst!

Anmeld

27. april 2010

Svei

Nej, på ingen måde...tilgengæld får jeg børn som er store som min farmors og det bar min fødsel da præg af.

Omend jeg er en super føder, når jeg kan føde et barn på 4,8 kg med armen med ude samtidig med hovedet.....men en møgfødsel.

Men svaret her er nej, intet mindede om de nemme fødsler min mor har haft med alle os tre piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.