Fødsel lige som mor gjorde det.... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. april 2010

lululupo

Hej alle de damer....

Var hjemme og besøge min moarrr igår, vi talte lidt fødsel, og jeg er efterfølgende kommet til at tænke: Mindede jeres fødsel om dem jeres moder har haft???Har nemlig læst det et sted på nettet, så det store spørgsmål er om det er fup eller fakta!!!

Min mor har født 3 børn, første gang varede fødslen 2,5 timer de efterfølgende 2 gange varede de 10 timer....

Jeg kunne da godt tænke mig en 2,5 timers her om ca 6 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Tdittmann

Min mor har født 2 børn hvor hendes første fødsel blev noget langtrukken og 2.gang meget hurtig.

Jeg har selv født 2 gange og første gang blev det meget langtrukken og 2.gang fødte jeg på 3½ time fra første ve og til hun var ude. Om ca14 dage har jeg termin med mit 3.barn så jeg er meget spændt på hvordan det bliver.

Så her hos mig har jeg født på samme måde som min mor.

Anmeld

27. april 2010

B&J

min mors første fødselv varede ca 25timer men det var kun fordi de ikke tog det skide vand på hende hvis de havde gjorde det min´. 5 timer før eller mere havde hun født hurtiger og jeg fødte på ca 15 timer såå det er ved af være rimelig tæt

Anmeld

27. april 2010

Risen

lululupo skriver:

Hej alle de damer....

Var hjemme og besøge min moarrr igår, vi talte lidt fødsel, og jeg er efterfølgende kommet til at tænke: Mindede jeres fødsel om dem jeres moder har haft???Har nemlig læst det et sted på nettet, så det store spørgsmål er om det er fup eller fakta!!!

Min mor har født 3 børn, første gang varede fødslen 2,5 timer de efterfølgende 2 gange varede de 10 timer....

Jeg kunne da godt tænke mig en 2,5 timers her om ca 6 uger

Har ikke selv født endnu, men ved at min mormor og mor begge har haft styrtfødsler hvor det max har taget 4 timer Så det bliver spændende om jeg også får det.. 

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

Aner ikke hvordan min mors fødsler har været... Snakker ikke med hende... Hun mener alt er som da hun fødte osv... Og det er det ikke...

Anmeld

27. april 2010

lassemor07

Min mor har født 3

Den første tog 40 timer og endte med aks, nr. 2 tog 16 timer og nr.3 tog 3½ timeMin tog 4 timer så vis vi siger nr. 3 så ja ellers passer det ingen steder

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

her passer det rimelig godt...mener også min mor havde lange fødsler....men ved hende var fødsel nr. 3 dog den værste...hvor den ved mig var den nemmeste.

Anmeld

27. april 2010

LRJ

ved min mor gik der 7 timer fra første ve til jeg var ude, og ved mig selv gik der 7 timer fra første ve til julie var ude så her var det fuldstændig ens

Anmeld

27. april 2010

TbCp

Min mindede slet ikke om nogen af de 3 fødsler min mor har haft.

Tilgengæld var den meget ens med 2 af min søsters fødsler

1/2 år før mig fik hun en dreng. Vandet gik i uge 35+3, ved mig gik vandet i uge 35 + 2.
Ved min fødsel sad Liva fast/skævt i bækkenet og det endte med kejsersnit, det samme sket ved min søsters første fødsel.

Anmeld

27. april 2010

Susanne79

Min fødsel mindede ikke om de 3 fødsler min mor har været igennem. Hun har, hver gang, får prikket hul på vandet. Mit vand gik lige pludseligt. Jeg havde veer i ca. 11 timer, min mor har haft veer i næsten 1 døgn hver gang. 

Så der har ikke været noget der mindede om min mors fødsler.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.