Fødsel lige som mor gjorde det.... ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

XXSS

Overhovedet ikke på nogen måde. Min mor fødte mig 1½ måned for tidligt. Jeg kæmpede i 5 dage efter termin med veer, efterfulgt af akut kejsersnit - så nej   Var dog også bange for at skulle føde for tidligt, men det var der ingen chance for.

Knus fra Virum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Da min mor skulle føde mig (nr 1) tog det hele 6 timer og selve fødsel (fra vandet gik) 45 min. Da hun fødte min lillebror (nr 3) tog det hele 45 min og selve fødslen 10 min.

Jeg har født 2 gange og begge gange har det hele varet ca 6 timer og selve fødslen 30 min.

Så ja, jeg har haft samme fødsler som min mor

Anmeld

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Risen skriver:

Har ikke selv født endnu, men ved at min mormor og mor begge har haft styrtfødsler hvor det max har taget 4 timer Så det bliver spændende om jeg også får det.. 

Det tror jeg godt du kan regne med

Anmeld

27. april 2010

De3Guldklumper

Ja jeg har haft fødsler som lignede min mors. Hun har hvergang(4 gange) født ganske få timer efter vandet er gået og det har jeg også (2 gange)..

Så når vandet går her så er det bare ud i bilen og mod sygehuset i en fart..

Anmeld

27. april 2010

NoName

Har ikke selv født endnu, men håber jeg arver lidt af min mor. Men det behøver ikk gå så skærkt som hendes, jeg vil gerne nå at have hovedet med og opfatte hvad der foregår. Min mor har født 3 børn, den længste fødsel varede 5 kvarter fra 1. ve.  Men synes bestemt ikke jeg har lyst til at ligge i flere dage... men nu må vi se hvad tiden bringer, det er jo en af de ting man ikke selv kan bestemme.

NoName 26+6

Anmeld

27. april 2010

lululupo

Uhhh det er vist 50 / 50 med hvilken vej det går..... Sååå spændende,!!!! glæder mig faktisk nu, og tænker ikk rigtig på smerten ved at føde, bare det at se prinsessen overskygger det.... 

Tak for alle jeres svar, Sender lige i alle retninger!!!

Anmeld

27. april 2010

Lise

Min mor har fået et aks og et pks, og jeg har to helt normale fødsler "efter bogen" bag mig, så nej.

Anmeld

27. april 2010

Risen

Jeanne skriver:

Det tror jeg godt du kan regne med

Uhha, det ville ikke gøre mig noget at lillepigen kom hurtigt.. Mon ikk det er noget jeg skal sige til fødegangen så ? , altså at vi har tendens til lynfødsler, just in case de nu siger bliv du bare hjemme et par timer endnu..

Anmeld

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Risen skriver:

Uhha, det ville ikke gøre mig noget at lillepigen kom hurtigt.. Mon ikk det er noget jeg skal sige til fødegangen så ? , altså at vi har tendens til lynfødsler, just in case de nu siger bliv du bare hjemme et par timer endnu..

Jo for dælen da - det skal du sige i telefonen. Har du ikke snakket med jm om det?

Da jeg ringede til fødegangen ved den første ved 10 tiden, ville de ikke tro på mig. Jeg fik af vide af jeg jo var første gangs fødende, så det ville tage tid. Ved 12 tiden ringede jeg igen og sagde nu kommer jeg altså. Vi var der kl 13.15 og de ville stadig ikke tro mig. Vandet gik ca kl 13.50 og Jesse er født 14.20 (der omkring). Men så kom de og sagde undskyld for at de ikke troede mig. Ved den sidste fødsel sagde jm til mig at næste gang jeg skal føde, skal jeg ringe med det samme jeg mærker noget og komme lige efter  Hun kaldte mig en super-føder.

Anmeld

27. april 2010

Risen

Jeanne skriver:

Jo for dælen da - det skal du sige i telefonen. Har du ikke snakket med jm om det?

Da jeg ringede til fødegangen ved den første ved 10 tiden, ville de ikke tro på mig. Jeg fik af vide af jeg jo var første gangs fødende, så det ville tage tid. Ved 12 tiden ringede jeg igen og sagde nu kommer jeg altså. Vi var der kl 13.15 og de ville stadig ikke tro mig. Vandet gik ca kl 13.50 og Jesse er født 14.20 (der omkring). Men så kom de og sagde undskyld for at de ikke troede mig. Ved den sidste fødsel sagde jm til mig at næste gang jeg skal føde, skal jeg ringe med det samme jeg mærker noget og komme lige efter  Hun kaldte mig en super-føder.

Tror faktisk jeg nævnte det kort for hende og hun sagde noget med at det var ligemeget fordi fødsler er forskellige.. Kan ikke helt huske det eksakte..

Vildt fødsel! Har du en fb liggende herinde ? .. Den kunne jeg godt tænke mig at læse nu hvor jeg kan regne med at føde hurtigt.. Godt du insisterede på at komme ind! Nogle gange virker det lidt til at de ikke lytter ordenligt efter på fødegangen, men de har sikkert også rigtig mange som tror der sker noget og så er der ingenting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.