Min dejlige bil skal sælges :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
BlyViol skriver:

Har I været ude og se på en Zafira? - kunne se i annoncen at det evt. var i byt for sådan en..

For mine erfaringer med en Opel er:

Tit på værksted

Den larmer - både ved diesel og benzin

Den er "tung" at køre i, det er som om den ikke vil med når man trykker på speederen... 

Den ligger IKKE godt på vejen, heller ikke med dyre  i gode vinterdæk

og så er den lav i gear. Altså når man kører i 5. gear, og så kommer op på de 100 eller derover, så mangler man godt nok et gear mere... 

Mine erfaringer bygger på mine forældres zafira fra 2005. Den havde en 1,8 motor og var benzin. Når jeg så har prøvet andre zafiraer har det været det samme...

Kunne forestille mig at det var meget anderledes end Audien..

Vi har selv en opel vectra også, men syntes at det har været en MEGET pålidelig bil, faktisk kun på værksted når den skulle synes (næsten). Vi kender flere der har zafira og er rigtig glad for det. Men det er selvfølgelig ikke en audi, hverken i lyd eller komfort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Vidunderligeunger

Benjamin09 skriver:

Vi har selv en opel vectra også, men syntes at det har været en MEGET pålidelig bil, faktisk kun på værksted når den skulle synes (næsten). Vi kender flere der har zafira og er rigtig glad for det. Men det er selvfølgelig ikke en audi, hverken i lyd eller komfort.

der er også meget stor forskel på vectra og zafira...

Men håber I bliver glade for den, hvis I da ender med at få sådan een.

Anmeld

27. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

der er også meget stor forskel på vectra og zafira...

Men håber I bliver glade for den, hvis I da ender med at få sådan een.

Okay, troede bare du mente opel generelt. Men håber da også at vi bliver glade for en zafira, men hvem ved, intet er helt fastlagt endnu. Men det er da altid rart at høre andres mening, inden man investerer en masse penge i noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.