Min dejlige bil skal sælges :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
824 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Audi-A4-2,5-5d.-TDi-150-Avant-Quattro_ID600828.htm

Min mand har en rygskade og kan ikke holde til at sætte Benjamin i hans autostol, så derfor bliver vi nød til at sælge bilen.  Sig endelig til hvis i kunne være interesseret eller kender nogen der kunne. Prisen kan forhandles.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Vial

Jeg var lige ved at klikke på linket - men så så jeg, at der stod Audi.. og så kan jeg da kun blive ærgelig over, at det ikke kan blive min.

Min bil brød sammen, og min mekaniker mener, at den er lige til stor skrald!! Frygteligt, da jeg ikke har råd til ny!

Mit liv er jo ødelagt - jeg bliver isoleret, sær og tosset. Er allerede begyndt at snakke med væggene!

Anmeld

27. april 2010

Benjamin09

KaMa skriver:

Jeg var lige ved at klikke på linket - men så så jeg, at der stod Audi.. og så kan jeg da kun blive ærgelig over, at det ikke kan blive min.

Min bil brød sammen, og min mekaniker mener, at den er lige til stor skrald!! Frygteligt, da jeg ikke har råd til ny!

Mit liv er jo ødelagt - jeg bliver isoleret, sær og tosset. Er allerede begyndt at snakke med væggene!

Det er da også frygteligt, jeg får heldigvis en anden når den bliver solgt, kunne slet ikke forestille mig ikke at have min egen bil. Ingen bil = ingen frihed. Så kæmpe til dig, kan så udemærket forstå din frustration.

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Benjamin09 skriver:

Det er da også frygteligt, jeg får heldigvis en anden når den bliver solgt, kunne slet ikke forestille mig ikke at have min egen bil. Ingen bil = ingen frihed. Så kæmpe til dig, kan så udemærket forstå din frustration.

men hvordan løser i problemet med rygskaden med en anden bil?

knus Karina der selv har en rygskade og hader autostole

Anmeld

27. april 2010

Benjamin09

ka-ri-na skriver:

men hvordan løser i problemet med rygskaden med en anden bil?

knus Karina der selv har en rygskade og hader autostole

Vi vil have en MPV, altså en højere bil, så skal han ikke stå helt foroverbøjet.

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Benjamin09 skriver:

Vi vil have en MPV, altså en højere bil, så skal han ikke stå helt foroverbøjet.

nååååååårh....

aha.... hmm... det må blive en del af min ønskeliste (til når jeg vinder i LOTTO *g*)

men det er en god ide...

ved du, at der faktisk findes en autostol som kan drejes? altså så man ikke skal vride men bare sætter barnet direkte op, og så drejer stolen på plads...

jeg kan ikke huske hvilke KG den går fra og til

Anmeld

27. april 2010

Benjamin09

ka-ri-na skriver:

nååååååårh....

aha.... hmm... det må blive en del af min ønskeliste (til når jeg vinder i LOTTO *g*)

men det er en god ide...

ved du, at der faktisk findes en autostol som kan drejes? altså så man ikke skal vride men bare sætter barnet direkte op, og så drejer stolen på plads...

jeg kan ikke huske hvilke KG den går fra og til

Ja tror nok jeg har set den, men den kostede nok en halv bondegård. Det ville jo nok hjælpe lidt, men han er jo høj og skal stadig bukke sig ned for at spænde ham fast. Men måske en løsning hvis vi ikke får solgt bilen.

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Benjamin09 skriver:

Ja tror nok jeg har set den, men den kostede nok en halv bondegård. Det ville jo nok hjælpe lidt, men han er jo høj og skal stadig bukke sig ned for at spænde ham fast. Men måske en løsning hvis vi ikke får solgt bilen.

den kostede fatisk ikke mere end de andre:0)

men ak ja, biler og autostole er ikke lavet til folk med rygproblemer

Anmeld

27. april 2010

Benjamin09

ka-ri-na skriver:

den kostede fatisk ikke mere end de andre:0)

men ak ja, biler og autostole er ikke lavet til folk med rygproblemer

Nej det er de ikke. Vil ellers meget nødigt af med min bil, men på den anden side er jeg også ved at være træt af at høre på "av, for hel...." Hver gang Martin sætter ham i stolen.

Anmeld

27. april 2010

Vidunderligeunger

Benjamin09 skriver:

Har I været ude og se på en Zafira? - kunne se i annoncen at det evt. var i byt for sådan en..

For mine erfaringer med en Opel er:

Tit på værksted

Den larmer - både ved diesel og benzin

Den er "tung" at køre i, det er som om den ikke vil med når man trykker på speederen... 

Den ligger IKKE godt på vejen, heller ikke med dyre  i gode vinterdæk

og så er den lav i gear. Altså når man kører i 5. gear, og så kommer op på de 100 eller derover, så mangler man godt nok et gear mere... 

Mine erfaringer bygger på mine forældres zafira fra 2005. Den havde en 1,8 motor og var benzin. Når jeg så har prøvet andre zafiraer har det været det samme...

Kunne forestille mig at det var meget anderledes end Audien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.