Hvilken babyalarm har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2008

Marco2

Lise skriver:
Så købte vi en brugt Phillips (en af de gule runde kæmpealarmer) - kæft noget hø!!!

Det er nok også sådan én vi har haft og ja, det er bare noget bras!!

AG - som låååves hendes nova...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

ivfmarie

Vi har dem fra Phillips - sikkert modellen før dem som Louiseviola linker til - og de er perfekte, MEN KUN når de står fast med forældre enheden i laderen her i stuen, og babydelen på børneværelset. Hvis vi flytter babydelen ud når de sover middagssøvn kan vi bruge det meste af middagsluren på at finde signal - selvom vognen står liiige på den anden side af døren!?
Vi har en anden model af Phillips til at bruge ude - den er ca ligeså dårlig til at finde signal, men den bipper i det mindste når der ikke er hul igennem - det gør den anden ikke. Tilgengæld er de kæmpestore og uhandye med en smart bælteclips så man kan sætte dem i sit bælte (mangler en smiley med himmelvendte øjne og tomlen i vejret...)

Jeg tror faktisk ikke at jeg vil anbefale dem....

Marie - der havde glemt hvor fælt hundeprutter lugter +o(

Anmeld

5. juni 2008

Mie A

Marco2 skriver:

Lise skriver:
Så købte vi en brugt Phillips (en af de gule runde kæmpealarmer) - kæft noget hø!!!

Det er nok også sådan én vi har haft og ja, det er bare noget bras!!

AG - som låååves hendes nova...

sådan nogle bruger jeg... det er nogle jeg købte, da jeg fik Ea. Jeg er rigtig glade for dem - og så var de ikke ret dyre :)

Anmeld

5. juni 2008

Piaa

Harald Nyborgs den bruger vi også her og den er super, har været på gulvet mange gange, men holder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.