Hvilken babyalarm har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. juni 2008

Tynen

Min er lige død efter et utal antal gange på jorden.

Havde den nye Super Nova, men er i tvivl om jeg skal vælge den igen.
1200kr. er dælme mange penge!!

Hvilken har I og er de noget værd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

LouiseViola

Vi har en phillips analog babyalarm, og der har aldrigt være noget bøvl med den. Den har været brugt til 3 børn nu (vi har købt den brugt) og den har været tabt en del gange - og stadigvæk har den aldrig svigtet.
Den kan varmt anbefales! Og tror ikke at den sniger sig op på 1200kr selvom man køber den fra ny.

http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/con sumer/cc/_onlineStoreStatus_true/_productid_SCD361 _00_DK_CONSUMER/_retailStoreStatus_true/_stores_tr ue/Analog-babyalarm+SCD361

Solskinshilsner
Louise

Anmeld

5. juni 2008

birgittemarie

Vi har også Super Nova og jeg scorede den på Trendsales til 450,- så det kan godt lade sig gøre at få den billigt 8D Ellers har jeg ikke forstand på nogen...

Anmeld

5. juni 2008

Muffinmus

vil da lige sige jeg købte min Nova til 1000 kr og ikke 1200:)

Anmeld

5. juni 2008

Juniors mor

Vi har Padwico og den er super god -lille og handy uden stor antenne ;)
Vi har tabt den et utal af gange og der har endnu ikke været nogle problemer med den.
Kan varmt anbefales

Anmeld

5. juni 2008

Marco2

Vi har Super Nova'en og den er vi rigtig glade for. Havde en Philips inden... sådan nogle gule nogle med antenner og det var noget værre skrammel. Antennerne knækkede når man havde dem med i pusletasken og ledningerne knækkede af strømforsyningerne... AG

Anmeld

5. juni 2008

Tikki

Vi har en Phillips - en af de runde modeller uden antenner, som kan alt muligt. Den er ok til brug herhjemme, men den er plat at have med andre steder hen. Forældreenheden sluger vildt meget batteri og skal stå i opladeren hele tiden for at virke - og så er den vildt følsom. Det er jo godt, så man kan høre bebs, men træls, når man kan høre naboen stå og bagtale en i haven ved siden af 8D

Anmeld

5. juni 2008

ka li ja

vi har walkie talkier fra harald nyborg. hoffer hedder de.
jeg syntes de er gode. og små!
og så koster de vidst kun et par 100

Anmeld

5. juni 2008

Lise

Vi har haft flere alarmer...

Jeg fik forbud engang i sin tid mod at købe babyalarm, for det var noget teknik og det havde jeg ikke forstand på. Og manden min er til tider en nærigrøv. Jeg sagde: lad os nu købe den super nova..men nej... så købte han noget bras (sådan en med video i så vi kunne overvåge Simon mens han sov). Det kan ikke anbefales.
Så gik han med til at købe Super Nova. Vi fandt en i dba til 450, og købte den. Og den har vi været super glade for. Den led en pludselig død i påsken.
Så købte vi en brugt Phillips (en af de gule runde kæmpealarmer) - kæft noget hø!!!
Og så købte vi en NY(!!!) Super Nova til 1200, og den fungerer (indtil videre) upåklageligt! :P I lååååve it (L)

Anmeld

5. juni 2008

Tikki

ka li ja skriver:

vi har walkie talkier fra harald nyborg. hoffer hedder de.
jeg syntes de er gode. og små!
og så koster de vidst kun et par 100

Dem har min veninde også og hun er vildt glad for dem :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.