Hvor meget skal børn selv bestemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Christinahr

Jeg kan nu ikke se problemer. Hvis i i forvejen har ret åbne "grænser" (kan ikke lige finde et bedre ord) så synes jeg nu sagtens han kan sove mere hos far. Hvis han nogenlunde selv må bestemme om han vil sove hos mormor, hvorfor skal de så være anderledes hos far?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Honningblomst

Christinahr skriver:

Jeg kan nu ikke se problemer. Hvis i i forvejen har ret åbne "grænser" (kan ikke lige finde et bedre ord) så synes jeg nu sagtens han kan sove mere hos far. Hvis han nogenlunde selv må bestemme om han vil sove hos mormor, hvorfor skal de så være anderledes hos far?

Præcis..det er også det jeg tænker...da her hos mig jo er hjemmet og de andre steder er noget han vælger og ønsker.

Men det bliver også sådan at han spørger når han vil og får så lov hvis rasmus er hjemme...de hygger i hvert fald de to...

Anmeld

22. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Ja, tror også han bliver træt af det ret hurtigt...nu skal han i sommerhus med mine forældre i weekenden og så er den weekend jo væk...men tror bare det bliver som hele tiden. Når han vil sove hos far, så spørger han som han gjorde her til aften og så aftaler mig og Rasmus om han kan det, så er det os der bestemmer men tager hensyn til hans ønsker.

Bertram havde sagt det til hans far og ikke mig, så vi tager det ikke op mere...så det samme som hele tiden. Tusind tak for hjælpen....

STORT kram...

Det vigtigeste er at i kan snakke sammen alle sammen   Kæmpe plus ,, Gør det meget nemmere for barnet ,,,,

Anmeld

22. april 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Det vigtigeste er at i kan snakke sammen alle sammen   Kæmpe plus ,, Gør det meget nemmere for barnet ,,,,

Det håber jeg...og tak, smukke...

Anmeld

22. april 2010

slettet_7530

Esb skriver:

Ok..det er jo en holdning...her i huset må man gerne have venner sovende i hverdagen og sove ude hos venner og bedsterne alt man vil...så det er den måde de kender...nok også derfor jeg synes det er fint nok overfor far, netop fordi det hos ham er ligesom med bedsteforældrene, noget man nogle gange ønsker.

De er fast hos far hveranden weekend...undtagen den store han har selv valgt fra...

Ja men var det ikke også dem du spurgte ind til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.