Hvad ville du vælge?/eller har valgt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Nemesis

Jeg har stemt briller, fordi det har jeg valgt, men det er KUN fordi jeg bare ikke kan tåle kontaktlinser. Har prøvet igennem 10 år og hver gang der er kommet nye så er de testet, men mine øjne kan ikke "ånde" igennem nogle af dem.

Jeg ville dog ønske jeg kunne bruge kontaktlinser! Det med at skifte briller til solbriller, eller at have dem på hele tiden når det er varmt, de bliver bare konstant og hele tiden fedtede (børn, hunde, mand hjælper godt til), bliver de lidt skæve gnaver de, det er mere besværligt at lægge en flot makeup når brillerne skjuler det osv osv.

Desværre kan jeg ikke se en dyt uden, så må leve med brillerne.

Sisse som må bruge briller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Ansemusen

Jeg har +1 (eller tror det er plus, er nærsynet). Jeg bruger ingenting normalt, men briller når jeg ser TV, læser osv. Jeg ville rigtig gerne bruge linser, men de irriterer mine øjne helt vildt desværre!

Anmeld

6. maj 2010

Kala

Jeg har stemt linser, da det er det, jeg selv bruger. Jeg fik briller til at starte med, men valgte hurtigt at skifte til linser. Jeg har stadig mine briller og bruger dem nogle aftener og på dage, hvor mine øjne trænger til en pause fra linserne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.