Hvor mange hostende børn lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

quity

Både min søn på 4½ år og min datter på 4 måneder er begge begyndt at hoste her de sidste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Sommerfuglelarven

N&J skriver:

Ja, den askesky/ eller partikler ville jeg også have tænkt især va generende for netop folk med astma og da især for små børn, deres lunger er ikke lige så hærdede som vores, til tros for diverse lungesygdomme.. Håber da at I får det bedre, hvordan forholder I jer egentlig til det, jeg tænker hvilke forholdregler du tager??

Jeg havde slet ikke skænket det en tanke, før vi begyndte at hoste og være tørre i mund og svælg, og bilerne blev beskidte konstant - først der slog det mig at folk havde snakket om den her askesky.

Vi holder os mest indendørs, og min datter er hjemme fra børnehave (jeg går hjemme alligevel), da hun hoster for meget til at fungerer normalt. Men dagligt er vi altså også ude, og det er ikke sådan at vi beskytter os mod noget udendørs. Vi lufter også dagligt ud, men sørger for at der er gennemtræk i 5 minutter ad gangen, istedet for at vinduerne står åbne det meste af dagen som normalt. Og så får min datter både hendes astmamedicin samt hostesaft, og så en masse at drikke.

Anmeld

23. april 2010

W&M <3

Her hoster både jeg og William.

William var indlagt i sidste uge med falsk strube hoste.

De siger nede i vores vuggestue at næsten alle børnene har været syge med hoste og at det er en virus der er.

Anmeld

26. april 2010

N&J

WilliamsMor skriver:

Her hoster både jeg og William.

William var indlagt i sidste uge med falsk strube hoste.

De siger nede i vores vuggestue at næsten alle børnene har været syge med hoste og at det er en virus der er.

Den falske strubehoste er bare ikke sjov, min nevø har også døjet meget med det, håber da han er ved at være på toppen igen.. 

Anmeld

26. april 2010

N&J

quity skriver:

Både min søn på 4½ år og min datter på 4 måneder er begge begyndt at hoste her de sidste par dage

Det er bare træls med det hoste, min datter er stadig ikke helt ovenpå endnu, men håber det snart går over.. 

Anmeld

27. april 2010

W&M <3

N&J skriver:

Den falske strubehoste er bare ikke sjov, min nevø har også døjet meget med det, håber da han er ved at være på toppen igen.. 

Nej det var ikke ret sjovt, ret ubehageligt faktisk.

Men jo han er på toppen igen og hoster kun lidt nu som hvis han er forkølet.  

Men har hørt man sagtens kan døje med det flere gange når man har haft det en gang, så håber da ikke det er noget han får igen.

Anmeld

27. april 2010

N&J

WilliamsMor skriver:

Nej det var ikke ret sjovt, ret ubehageligt faktisk.

Men jo han er på toppen igen og hoster kun lidt nu som hvis han er forkølet.  

Men har hørt man sagtens kan døje med det flere gange når man har haft det en gang, så håber da ikke det er noget han får igen.

Ja, det kan desværre komme igen og igen, og man bliver jo helt vildt nervøs, heldigvis er det jo noget de vokser fra.. håber da at I kan nøjes med denne ene gang.. 

Anmeld

29. april 2010

W&M <3

Tak Håber jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.