Hvor mange hostende børn lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

N&J

Sommerfuglelarven skriver:

K hoster også som en gal, og har gjort det i en uges tid nu, og oveni det har hun mellemørebetændelse på begge ører - så det er en hård tur for hende, for det gør jo også ondt i ørene når hun hoster.

Vores læge har bekræftet at det meget vel kan skyldes askeskyen, især da hun er astmabarn - så helt gal på den var jeg altså ikke!

Ja, den askesky/ eller partikler ville jeg også have tænkt især va generende for netop folk med astma og da især for små børn, deres lunger er ikke lige så hærdede som vores, til tros for diverse lungesygdomme.. Håber da at I får det bedre, hvordan forholder I jer egentlig til det, jeg tænker hvilke forholdregler du tager??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

LinLin

Nej... Hverken herhjemme eller i vuggestuen...

Anmeld

22. april 2010

N&J

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvis hun kun hoster skulle du måske få hende tjekket for astma!!

Det er sæson for voldsom meget pollen, lige for tiden! Vi døjer selv med det herhjemme, og tager begge ivrigt vores medicin, for at kunne være til!!

Ud over det så er vi også begge syge!! Jeg har voldsom betændelse i begge øregange. Milla-victoria ligger med over 40 i feber, opkast og begyndende stivhed i nakken

Så ja.... vi er syge

Knus Pernille

Uhh.. ingen astma, nej havde bare en rigtig dårlig oplevelse sidst hvor hun havde lungebetændelse, som den ene læge mente udviklede sig til astmatisk bronkitisk, men da jeg institerende fik hende ind i hendes "normale" læge mente hun ikke der var nogen tegn på det, omkring en uge efter var det væk.. men jeg tror ikke det er astma, selvfølgelig kan hun være det, men er det ikke et eller andet med at de skal være over en vis alder før det kan konstateres som astma, og heldigvis har hverken hendes far eller jeg noget der minder om allegier eller astma.. 

Håber da I begge får det bedre snart.. 

Anmeld

22. april 2010

N&J

MoarJ skriver:

Julie har hostet de sidste 2 mdr hvert fald, både ude og inde...

Det er godt nok længe.. og det er bare en virus.. Da Nikita var syg i dec året startede det med en virus, udviklede sig til en lungebetændelse, men hold da op hvor tog det længe, og mig som bare troede hun hostede.. blev lidt flov da hun fik konstatere lungebetændelsen fordi der var gået så længe før jeg tog mig sammen og gik ind med hende.. 

Det her er heldigvis ikke helt det samme, men hun har det med at gå lidt i panik og har svært ved at trække vejret, når det er rigtig slem hoste, så skal hun heldigvis bare holdes lidt om.. 

Anmeld

22. april 2010

N&J

Mor til David skriver:

Nej... Hverken herhjemme eller i vuggestuen...

Heldige jer.. 

Anmeld

23. april 2010

Gittemor09

N&J skriver:

Det kan være det er det, men syntes bare også jeg selv har gået og hostet/været irreteret, og jeg er sjældent syg.. 

men godt at høre hun er ved at være ovenpå igen

Jeg har selv lige en tur igang.. sofie har det godt igen.. så det er dejligt.. nu skal jeg bare lige ovenpå igen..!!

Anmeld

23. april 2010

Malthesmoar

Jeg tænker bare om der er andre der har oplevet at deres børn er begyndt at hoste her indenfor den sidste uges tid??

Min datter og nevø er begge begyndt at hoste, til tros for at de begge havde det fint for en uge siden, heldigvis er det begyndt at gå lidt i sig selv igen, men den ene nat var det godt nok slemt.. 

Jeg har hostet som bare fanden, specielt når jeg skal sove

Anmeld

23. april 2010

eliasogmor

har en der er begyndt på det her til morgen

Anmeld

23. april 2010

B&J

Vores dreng hostede og nøs i hele sidste uge men mig og manden havde også hele turen

Anmeld

23. april 2010

Alína Hólm

min lille skat, har hostet i flere uger nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.