Hvor mange hostende børn lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.244 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. april 2010

N&J

Jeg tænker bare om der er andre der har oplevet at deres børn er begyndt at hoste her indenfor den sidste uges tid??

Min datter og nevø er begge begyndt at hoste, til tros for at de begge havde det fint for en uge siden, heldigvis er det begyndt at gå lidt i sig selv igen, men den ene nat var det godt nok slemt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Ni-ko-li-ne

hmm Nikoline har lige været syg så for godt halvanden uges tid siden hostede hun... men nu er det ovre

Anmeld

22. april 2010

Gittemor09

Sofie har også lige haft en tur som sluttede her for et par dage siden... hun hostede, og virkede ikke rigtig som om hun var sulten, og det kom så op igen hele tiden... men heldigvis er det også ovre igen..

og lægen sagde at det var en virus der var i omløb...

Anmeld

22. april 2010

L-Mortil3

Liam har det også, han har hostet og snottet i snart 4 dage, og der er ikke udsigt til bedring endnu

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

K hoster også som en gal, og har gjort det i en uges tid nu, og oveni det har hun mellemørebetændelse på begge ører - så det er en hård tur for hende, for det gør jo også ondt i ørene når hun hoster.

Vores læge har bekræftet at det meget vel kan skyldes askeskyen, især da hun er astmabarn - så helt gal på den var jeg altså ikke!

Anmeld

22. april 2010

Mutti2

Hvis hun kun hoster skulle du måske få hende tjekket for astma!!

Det er sæson for voldsom meget pollen, lige for tiden! Vi døjer selv med det herhjemme, og tager begge ivrigt vores medicin, for at kunne være til!!

Ud over det så er vi også begge syge!! Jeg har voldsom betændelse i begge øregange. Milla-victoria ligger med over 40 i feber, opkast og begyndende stivhed i nakken

Så ja.... vi er syge

Knus Pernille

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

N&J skriver:

Jeg tænker bare om der er andre der har oplevet at deres børn er begyndt at hoste her indenfor den sidste uges tid??

Min datter og nevø er begge begyndt at hoste, til tros for at de begge havde det fint for en uge siden, heldigvis er det begyndt at gå lidt i sig selv igen, men den ene nat var det godt nok slemt.. 

Julie har hostet de sidste 2 mdr hvert fald, både ude og inde...

Anmeld

22. april 2010

N&J

ka-ri-na skriver:

hmm Nikoline har lige været syg så for godt halvanden uges tid siden hostede hun... men nu er det ovre

Det er også ved at være over her, heldigvis det er godt nok svært når de hoster, de små pus.. 

Anmeld

22. april 2010

N&J

Sofie har også lige haft en tur som sluttede her for et par dage siden... hun hostede, og virkede ikke rigtig som om hun var sulten, og det kom så op igen hele tiden... men heldigvis er det også ovre igen..

og lægen sagde at det var en virus der var i omløb...

Det kan være det er det, men syntes bare også jeg selv har gået og hostet/været irreteret, og jeg er sjældent syg.. 

men godt at høre hun er ved at være ovenpå igen

Anmeld

22. april 2010

N&J

Line&Liam skriver:

Liam har det også, han har hostet og snottet i snart 4 dage, og der er ikke udsigt til bedring endnu

Det virker nærmest som om det er en "ritual" de skal igennem i den alder, syntes også bare jeg havde en syg unge of/on hele tiden i den alder.. håber han snart får det bedre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.