Når nu solen skinner på lørdag... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

jeg har jo altid synes det var saa fjollet med det der vikingehalloj, meen jeg synes det begynder at lyde ligefrem hyggeligt, saa laenge maendene ikke lever sig for meget ind i vikingetidens konsroller.

Det er fordi du ikke rigtig ved hvad det er, når man siger vikinge reenactment i danmark

Det er IKKE live rollespil. Det er formidling af historie, håndværk og fund. - rekontruktioner mv.

Jeg har det lidt på samme måde med middelalder reenactment, fordi de laver rigtig meget live rolle spil.

Liverolle spil er fedt, når man er barn Ikke når man er voksen og ikke i en uge af gangen... :-S Så blir du gak.

Mht vikingetidens kønsroller, så mere af det tak MOAR styrede alt Havde nøglerne til huset og magten over trælle, børn og husholdningen. Far var skaffedyr og kunne ellers makke ret. HVad er der galt i det? Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Miamaja

Zafir skriver:

Det er fordi du ikke rigtig ved hvad det er, når man siger vikinge reenactment i danmark

Det er IKKE live rollespil. Det er formidling af historie, håndværk og fund. - rekontruktioner mv.

Jeg har det lidt på samme måde med middelalder reenactment, fordi de laver rigtig meget live rolle spil.

Liverolle spil er fedt, når man er barn Ikke når man er voksen og ikke i en uge af gangen... :-S Så blir du gak.

Mht vikingetidens kønsroller, så mere af det tak MOAR styrede alt Havde nøglerne til huset og magten over trælle, børn og husholdningen. Far var skaffedyr og kunne ellers makke ret. HVad er der galt i det? Hehe...

Jamen, det er jeg helt med paa

Anmeld

23. april 2010

Diana...

Åhh hvad tid slutter det? Manden har lige sagt at han skal arbejde hele weekenden :( Håber vi kan nå det og jeg har jo desværre ikke selv kørekort til at kunne komme afsted :( 

Anmeld

23. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Åhh hvad tid slutter det? Manden har lige sagt at han skal arbejde hele weekenden Håber vi kan nå det og jeg har jo desværre ikke selv kørekort til at kunne komme afsted  

Æv altså - Det slutter kl. 17. Så jeg håber I kan nå det. Jeg har endda salt med til dig

Anmeld

24. april 2010

Diana...

Zafir skriver:

Æv altså - Det slutter kl. 17. Så jeg håber I kan nå det. Jeg har endda salt med til dig

Det håber jeg virkelig vi kan :) Det skal vi :) ihh ej det håber jeg. wee salt det os noget mærkeligt noget jeg har fået fat i denne gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.