Når nu solen skinner på lørdag... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I Jylland

Og I keeeeder jer...

Eller tænker: Hvor jeg bare ligesom mangler vikinger i mit liv idag...

Så smutter I ind i bilen...

Kører en tur til Horsens...

Stopper på FILIPS STENHUGGERI hvor der er Nordlys på lørdag.

Nordlys er en blanding af et lille bitte forårs vikingemarked og en kunst/tatoo konvention med tema fra nordisk mytologi.

Det plejer at være kanon hyggeligt. Desværre er det sidste gang det bliver afholdt...

Så kom og kig, vær med. Hils på jeres ynglingsviking (mig!!!) og ... ja, altså hvad man nu ellers laver sådan en dag, hvor solen NATURLIGVIS SKINNER i Horsens

Og se mine nye vikingestøvler, som jeg har fået med posten fra tyskland igår Yay...!!! (og Min mavse!!)

Jeg ved at Diana kommer og siger hej (som hun også gjorde sidste år)... og man prøver at logge Henrik og familien (Han vovede at komme alene sidste år...)

Så kom nu rigtig glad!! - Blir sååååååååå hyggeligt. - I øvrigt har jeg Mariamiss med som prospect... - Så kan I også hilse på hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

frk Jensen

Årh min kære mand skal også derhen... Han bor i horsens.. Men vi kan ikke komme derned.. ØV ØV ØV

Anmeld

22. april 2010

Moderator

BetinaMørk skriver:

Årh min kære mand skal også derhen... Han bor i horsens.. Men vi kan ikke komme derned.. ØV ØV ØV

Som deltagene eller publikum?

Anmeld

22. april 2010

Lone Jakobsen

altså havde det nu været næste weekend så var jeg gerne kommet da jeg ofte er liige i området....meen nu skal vi så holde fødselsdag for prinsessen hele lørdag....så vi håber på høj solskin

Anmeld

22. april 2010

frk Jensen

Zafir skriver:

Som deltagene eller publikum?

pas.... ved bare at han skal afsted...

Anmeld

22. april 2010

Moderator

BetinaMørk skriver:

pas.... ved bare at han skal afsted...

OKay. Ærgeligt at du ikke kan komme...

Anmeld

22. april 2010

Camilla_a

Vi kommer selvfølgelig og kigger  Morten bliver rigtig glad for at høre at Tom er der.

Anmeld

22. april 2010

frk Jensen

Zafir skriver:

OKay. Ærgeligt at du ikke kan komme...

Ja det er det..

men mine flyttekasser pakker uheldigvis ikke sig selv

Men vi kommer næste år... I promise..

Anmeld

22. april 2010

JulieE

Zafir skriver:

I Jylland

Og I keeeeder jer...

Eller tænker: Hvor jeg bare ligesom mangler vikinger i mit liv idag...

Så smutter I ind i bilen...

Kører en tur til Horsens...

Stopper på FILIPS STENHUGGERI hvor der er Nordlys på lørdag.

Nordlys er en blanding af et lille bitte forårs vikingemarked og en kunst/tatoo konvention med tema fra nordisk mytologi.

Det plejer at være kanon hyggeligt. Desværre er det sidste gang det bliver afholdt...

Så kom og kig, vær med. Hils på jeres ynglingsviking (mig!!!) og ... ja, altså hvad man nu ellers laver sådan en dag, hvor solen NATURLIGVIS SKINNER i Horsens

Og se mine nye vikingestøvler, som jeg har fået med posten fra tyskland igår Yay...!!! (og Min mavse!!)

Jeg ved at Diana kommer og siger hej (som hun også gjorde sidste år)... og man prøver at logge Henrik og familien (Han vovede at komme alene sidste år...)

Så kom nu rigtig glad!! - Blir sååååååååå hyggeligt. - I øvrigt har jeg Mariamiss med som prospect... - Så kan I også hilse på hende

ØV!!! Hvorfor er det i langtvækland (=Horsens)?? Vil så gerne ud og hilse på jer, når i er på Viking. Har snakket med Lars om det i de over 6 år jeg har kendt dig.

Og Lars er jo stoppet med at ryge og hans belønning er en ny tatoo. Er sikker på han ville nyde noget inspiration

ØV og kram fra

Julie

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

Åhhh jeg elsker sådan noget vikingegejl - men Horsens er desværre lidt for langt væk, lige på lørdag, da vi skal have pakket til flytningen - ØV ØV ØV!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.