Når nu solen skinner på lørdag... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Camilla_a skriver:

Vi kommer selvfølgelig og kigger  Morten bliver rigtig glad for at høre at Tom er der.

Tom vil også glæde sig til at sige hej til Morten i hvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Moderator

BetinaMørk skriver:

Ja det er det..

men mine flyttekasser pakker uheldigvis ikke sig selv

Men vi kommer næste år... I promise..

Det er sidste år det bliver afholdt... Desværre

Anmeld

22. april 2010

Moderator

JulieE skriver:

ØV!!! Hvorfor er det i langtvækland (=Horsens)?? Vil så gerne ud og hilse på jer, når i er på Viking. Har snakket med Lars om det i de over 6 år jeg har kendt dig.

Og Lars er jo stoppet med at ryge og hans belønning er en ny tatoo. Er sikker på han ville nyde noget inspiration

ØV og kram fra

Julie

Jamen jamen Der kommer jo også tider på sjælland i år Både frederikssund marked og Lejre - Der er tatovører begge steder også... (hvis I kommer på lejre, så kan I godt blive og spise med om aftenen.. )

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Sommerfuglelarven skriver:

Åhhh jeg elsker sådan noget vikingegejl - men Horsens er desværre lidt for langt væk, lige på lørdag, da vi skal have pakket til flytningen - ØV ØV ØV!!

Er det store flytte-weekend Bittina mørk skrev også at hun havde noget med flyttekasser at gøre i weekenden...

Anmeld

22. april 2010

JulieE

Zafir skriver:

Jamen jamen Der kommer jo også tider på sjælland i år Både frederikssund marked og Lejre - Der er tatovører begge steder også... (hvis I kommer på lejre, så kan I godt blive og spise med om aftenen.. )

Hvornår??? Vil så gerne have ungerne med  Vi har jo været på middelalder markedet på Bornholm masser af gange, men vil også gerne vise ungerne (især Jacob, min lille nørd) en masse om vikinger. Og det lyder vildt fristende med lejre og spise aftenssmad!!

Uh... Jeg håber det kan lade sig gøre i år!!

Kram!!

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

Zafir skriver:

Er det store flytte-weekend Bittina mørk skrev også at hun havde noget med flyttekasser at gøre i weekenden...

Vi flytter først den 1. maj, men vi er nødt til at pakke ned her i weekenden - datteren vil nemlig op til sin veninde og overnatte, og så er vi nødt til at benytte chancen for at få lavet noget

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Vi flytter først den 1. maj, men vi er nødt til at pakke ned her i weekenden - datteren vil nemlig op til sin veninde og overnatte, og så er vi nødt til at benytte chancen for at få lavet noget

Ja, første maj, det er nok en god flytte dag. Men det er jo også LIGE OM LIDT at det er første maj.

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

Zafir skriver:

Ja, første maj, det er nok en god flytte dag. Men det er jo også LIGE OM LIDT at det er første maj.

Jep, 8 dage (når dagen idag er ovre)

Hehe, vi tæller ned, og glæder os til at komme ned til jorden igen, efter knap 2½ år på 2. sal!

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Jep, 8 dage (når dagen idag er ovre)

Hehe, vi tæller ned, og glæder os til at komme ned til jorden igen, efter knap 2½ år på 2. sal!

Vi tæller jo ned, fordi Idun skal i SFO... HVOR MANGE DAGE ER DER NU TILBAGE I BØRNEHAVEN?!... Suk...

Anmeld

22. april 2010

Miamaja

jeg har jo altid synes det var saa fjollet med det der vikingehalloj, meen jeg synes det begynder at lyde ligefrem hyggeligt, saa laenge maendene ikke lever sig for meget ind i vikingetidens konsroller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.