Ja så gjorde hun det alligevel (MEGET langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2008

ka li ja

puuuhhaa så tuder jeg lige igen!!! min mor har haft det rigtig svært efter hendes skilsmisse, og har fået en depression. som variere i styrke. men de dage hvor hun er nede, kommer hun også med hentydninger om at det ikke er værd at leve mer, og alt muligt. og så blir man forfærdelig ked, fordi man jo gerne vil ha hende i ens liv, men man har sin egen familie, så jeg glemmer at spørge til hvordan hun har det så tit som jeg nok burde. men på de tidspunkter er det værre end at ha et barn. ved ikke helt hvad jeg vil med det.... nok fortælle at hun er der selvfølgelig for hendes børnebørn. ja og da og da også for os. men tror måske også hun føler sig udenfor fordi man ikke bare kan smide alt som man kunne før, og så bare gøre et eller andet... det der gjorde mig mest ked og nervøs ved det du skrev er at hun truede med at ta sit liv, og så gjorde hun det!! jeg ville slet ikke kune klare hvis min mor gjorde dt samme......... tag for guds skyld imod alt alt alt hvad i kan af psykolog timer!!! sorry det kom vidst mest til at handle om mig.:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

Sille

puh ha nadi.. hvor er det frygteligt.. det er jeg virkelig ked af at høre... stakkels din mand og hans nære...

jeg har ingen kloge ord.. ville bare lige sige at jeg føler med jer..

-sille

Anmeld

5. juni 2008

Juniors mor

Kære Nadia
Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men vil gerne fortælle, at jeg tænker på jer og sender min medfølelse til dig og din familie. Det er en hård situation i står i lige nu, og det næste stykke tid bliver uden tvivl svært for jer og ikke mindst din mand.
Sender en masse tanker og (H)
Kh
Helle

Anmeld

5. juni 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Tusind tak for jeres dejlige svar! Fik sgu helt tåre i øjne over hvor skønne I er (L) Jeg er rimelig afklaret med det ja, men samtidig så kan jeg bare ikke forstå det og synes at det er noget så uretfærdigt at min mand som "kun" er 23 skal begrave begge sine forældre inden for 10 år! Det har han bare ikke fortjent for han har haft så meget modgang i sit unge liv. Håber bare jeg kan være stærk for hans skyld. Vi har 10 timers gratis psyk-hjælp til råd, og jeg må gøre mit bedste for at han tager imod det. [grøn]der er sket så mange nye ting og gode ting, i er blevet gift, og har fået barn...og jeg kan med min bedste forståelse, eller forsøg på at have samme, få i mit hoved at hun ikke ønskede at deltage i det?[/grøn] Hun har gerne ville være e n del af det, men har måske følt sig udenfor eller som en rekvisit. Men jeg tror hun var glad for at hun "nåede" at opleve Oliver, og se Dennis og jeg blive gift. En af de sidste beskeder hun skrev til Dennis var at han skulle arve det hele, og at vi skulle passe godt på lille pinsen! Personlig synes jeg også at vi skal til bryllup på lørdag, men jeg ved bare ikke hvor stærke min mand og hans to søstre er. Håber vi kommer afsted og får smilet lidt! Og til jer der ikke føler det er det rigtige i har skrevet, så tager I helt fejl. Jeg har været super glade for jeres svar. BM jeg vil meget gerne ta imod dit tilbud :) (H) fra mig[/citat] Du skal bare sige til. Jeg sender dig lige min mailadresse, så du kan MSN mig, hvis og når du vil! Jeg er også sikker på, at hun gerne ville være blevet hos jer, hvis hun på nogen måde kunne, men forstår godt, at I også er vrede på hende. Nu må I bare ikke bebrejde jer selv, hvis hun følte sig udenfor eller som en rekvisit, for hun har sikkert været fanget i en osteklokke af sin egen sorg og jeg er sikker på, at hun ikke bebrejdede jer inderst inde. Jeg tror, du gør det helt rigtige ved at forsøge at forstå hende for Dennis' skyld og fortælle ham, at hun elskede ham og Oliver og hans søstre. Lad bare ham rase og forbande hende og hade hende og elske hende og savne hende, mens du selv forsøger at blive ved at se hende fra et kærligt synspunkt, for hvis du giver efter for din vrede på hende til ham, vil han bare føle, han er nødt til at forsvare hende. Men puha, hvor må det være hårdt for dig! Så du må endelig rase løs herinde eller på MSN eller hvad du har brug for. Som du skriver, har hun garanteret været glad for at have oplevet, at I blev gift og at Oliver kom til verden og måske har hun følt, at det så ville være ok for hende at lukke og slukke nu, hvor hun vidste, at Dennis havde det godt? Mange knus og tanker fra Birgitte

Anmeld

5. juni 2008

Muffinmus

EJ da Nadia. Sikke noget. Har godt fulgt lidt med i den ano indlæg og tænkt at det var noget frygteligt rod.
Nu har hun fået den fred hun åbenbart lægtedes sådan efter, men hun efterlader jo også et hul for Dennis. DEt er sgu så trist når det er den eneste udvej folk synes de har.
Håber i kan samle lidt op om det der er sket og at han er ok, Dennis altså.
Kram.

Anmeld

5. juni 2008

MrsMartens

Fy for helvede, Nadia!!!
Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive! Har mest af alt lyst til at fise ud i bilen og køre op og give jer alle tre en krammer!!!

Du siger bare til, hvis du har lyst til at snakke!!
(H)(H)(H)(H)

Anmeld

5. juni 2008

Tikki

Åh nej - det er bare ikke i orden. Jeg er helt målløs og tom for ord. Kæmpe mange tanker din vej
Kram herfra (H)

Anmeld

5. juni 2008

Plysbjørnen

Puha sikke en omgang, må som de andre sige at jeg er tom for ord... Føler meget med dig, for jeg ved hvordan du har det... ikke at nogen i min familie har begået selvmord, men min mor er voldsomt deprimeret og har været indlagt på den psykriatisk for ikke at begå selvmord...

Så jeg vil sige jeg forstår dig...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.