Kravlegård ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Lou87

Jeg er også selv ventende med første barn, så meget sjovt og høre alle svarende

Jeg tænker selv jeg gerne vil have en, jeg har af egne tanker som du - også at det vil være smart til hvis man skal i bad og lign.. Hellere at barnet er i en "slags bur" som nogen skriver, dog med masser af legetøj og en uro, end at det kommer til skade imens. Det ville jeg hade mig selv for. Men det jo altid efter hvor meget plads man har osv osv.. for jeg ville rigtig gerne ha en rund en der ikk fyldte så meget, men de er ikk til at opstøve nogen steder! Plus den har hjul, så man kan køre rundt med den.. Det er lidt nememre end at flytte rundt på en stor seng måske.

Men ja det nok op til en selv Men kig evt efter en brugt, der er mange fine brugte til ingen penge... og hvis du så blev glad for den ku i spare op til en dyrere måske Good luck

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Kløver

LilleMor10 skriver:

Ja nu sidder jeg helt og bliver i tvivl om min beslutning om at leve uden en kravlegård, Hvad er jeres mening og erfaringer om hvorvidt man behøver en kravlegård ??? de er jo ikke ligefrem billige 

Knus Sara 33+1

det kommer meget an på ens situation, personligt vil jeg rigtig gerne have en kravlegård, det er et must for os, både da vi bor i 3 etager og har hund, så synes jeg det er rart at kunne lægge den lille fra sig, et sted hvor h*n har helle og hvor de ikke når de kravler kan komme til en hel masse.

men igen er det nok en vurderingssag

Anmeld

22. april 2010

mek-83

Jeg har selv haft samme tanke om hvad man skulle gøre i forbindelse med kravlegård

Da vores lille dreng skal ligge i vugge de første mange mdr så har vi valgt at sætte senden op inde i stuen og bruge den som kravlegård, så må vi se hvor meget vi får brug for den, hvis det bliver et stort hit så køber vi evt en brugt til den tid, men regner med det kommer til at passe meget godt med når han skal over i sin seng at så er han så stor så han nok ikke gider den mere

Maria 38+1

Anmeld

22. april 2010

XXSS

Laulund87 skriver:

jah men når du sænker bunden i sengen synes jeg ikke der er nogen forskel, udover formen 

Jeg synes lidt det er som at have barnet i bur, men bare min mening

Men er det ikke også til at have stående i stuen? - vi har i hvert fald ikke haft en seng stående i stuen.  Vi brugte vores en del, havde lavet sjove ting, så hun kunne ligge og kigge på det. Den var også også god, hvis man lige skulle enten på toilettet eller andet - nu har vi 1. og 2. sal i huset, så hvis man lige skulle ovenpå med et eller andet. Men ja det kræver også lidt plads for at den ikke skal virke overvældende.

Den var super god, da hun skulle lære at rejse sig, der havde vi sat sengepuder hele vejen rundt og så lærte hun det ved at rejse sig op af stængerne og kunne så gå hele vejen rundt i kravlegården.

Men jeg vil helt klart anbefale jer kun at købe en brugt, vi købte en til 500 kr. for det drejer sig om nogle måneder, hvor man bruger den mest måske et halvt år.

God dag alle

Hilsen Tanja

Anmeld

22. april 2010

LilleMor10

Tak for alle jeres svar, vi er så blevet enige om ikke at anskaffe os en, vores lejlighed er ikke særlig stor, og har købt et dejligt aktivitetstæppe, håber det er nok, ellers må jeg ud og anskaffe mig en senere hen, 

Ha' en god dag alle sammen 

Anmeld

22. april 2010

foto på lærred

Det vi gjorde var bare, at sætte tremmesengen ind i stuen. Hun sov i en vugge indtil hun var ca 3-4 måneder. Tremmesengen gjorde det ud fra en kravlegård. Vi brugte den kun fordi det var koldt på vores kold og for at få hende lidt op i højde.

Vi købte dog en brugt kravlegård senere (synes den var pænere) men fik den aldrig brugt og solgte den senere.

Anmeld

22. april 2010

Sommerfuglelarven

Den var slet slet ikke nødvendig for os - jeg tror vi brugte den maks 5 gange fra 0-6 mdr, og så blev jeg træt af at den fyldte og solgte den.

Jeg troede endda at den ville være mere nødvendig for os, da vi havde katte, men de kunne sagtens lade hende være når hun lå på legetæppet på gulvet.

Så jeg vil sige at det er spild af penge - og vil du alligevel have en, så køb en brugt billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.