Kravlegård ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.241 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. april 2010

LilleMor10

Ja nu sidder jeg helt og bliver i tvivl om min beslutning om at leve uden en kravlegård, Hvad er jeres mening og erfaringer om hvorvidt man behøver en kravlegård ??? de er jo ikke ligefrem billige 

Knus Sara 33+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Ja nu sidder jeg helt og bliver i tvivl om min beslutning om at leve uden en kravlegård, Hvad er jeres mening og erfaringer om hvorvidt man behøver en kravlegård ??? de er jo ikke ligefrem billige 

Knus Sara 33+1

https://www.baby.dk/debat/44449pi1/boern-03-aar/spoergsmaal-til-jer-som-brugerbrugte-kravlegaard.aspx

Jeg skal selv ha en op, men det er bare en  brugt.. Gad nemlig heller ik bruge en formue på det!

Stine 38+0

Anmeld

21. april 2010

Nanna1985

Jeg er super glad for vores kravlegård til vores mindste pige..

Vi har hund og en datter på 3 ½ år.. Vi købte vores i babysam til 750 kr og den er altså rigtig fiiiin

Anmeld

21. april 2010

LilleMor10

Tilmeldt skriver:

https://www.baby.dk/debat/44449pi1/boern-03-aar/spoergsmaal-til-jer-som-brugerbrugte-kravlegaard.aspx

Jeg skal selv ha en op, men det er bare en  brugt.. Gad nemlig heller ik bruge en formue på det!

Stine 38+0

Tak 

Anmeld

21. april 2010

4kløver

Jeg har en men hun vil ikke ligge i den  

Anmeld

21. april 2010

Laulund87

jeg synes ikke sådan en er nødvendig og det er bare spild af plads..at lægge dem i sengen må da være lige så godt det gør jeg i hvert fald..

Anmeld

21. april 2010

LilleMor10

Laulund87 skriver:

jeg synes ikke sådan en er nødvendig og det er bare spild af plads..at lægge dem i sengen må da være lige så godt det gør jeg i hvert fald..

Jeg tænkte mere på når den lille blev lidt ældre og begyndte så småt at kravle, som et feks, hvis jeg nu står og laver mad ville det da være skønt at kunne placere barnet et sted hvor jeg ved han ikke ville komme til skade ??  eller er det bare mig der altid tænker i underlige baner

Anmeld

21. april 2010

Anja

Synes helt klart, at kravlegård KUN er nødvendigt, hvis man har hund eller ældre søskende til baby, der ikke helt forstå at lade baby være i fred.

Vi har været glade for vores ved de to yngste og den kommer også op igen, når næste skud på stammen ankommer.

Anmeld

21. april 2010

Laulund87

LilleMor10 skriver:

Jeg tænkte mere på når den lille blev lidt ældre og begyndte så småt at kravle, som et feks, hvis jeg nu står og laver mad ville det da være skønt at kunne placere barnet et sted hvor jeg ved han ikke ville komme til skade ??  eller er det bare mig der altid tænker i underlige baner

jah men når du sænker bunden i sengen synes jeg ikke der er nogen forskel, udover formen 

Jeg synes lidt det er som at have barnet i bur, men bare min mening

Anmeld

21. april 2010

Lullaby

Nja, kan da godt se det er smart hvis man har en kravlepige/dreng og man lige vil i bad. Men udover det synes jeg bare den var til besvær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.