Kravlegård ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

line melias mor

vi har en stor kravlegård og er rigtig glad for den. den står i hjørnet i stuen og syntes den er rigtig god nu når hun næsten er 5 måneder. hun kan ligge i kravlegården og så har vi en uro over der drejer rundt og jeg kan se hende fra køkkenet. den er også god når jeg skal i bad. mange gange gider hun ikke lige ligge på legetæppet eller side i hendes stol så elsker hun kravlegården, så vi er meget glade for den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Skouboe

Vi købte en 100x100 cm til vores datter, da der er en lille smule fodkoldt i vores hus og den var et kæmpe hit.

Jeg hævede bunden helt op, satte en sengerand på og dekorerede den med en tyk hynde i bunden, en lækker uro fra Tiny Love, der spillede klassisk musik og bamser/legetøj osv og satte en stol ved siden af....

Hun ELSKEDE at ligge der, det var meget rarere at have hende der, end på gulvet fordi jeg ikke hele tiden skulle bukke mig...

Hun brugte den på den måde fra hun var 5-6 uger og indtil hun blev ca. 6 måneder - så satte vi bunden ned og brugte den som en normal kravlegård indimellem og som boldbad...

Anmeld

21. april 2010

Moar'en

Vi har aldrig haft en kravlegård og har aldrig manglet en. Nu har viktor heller ikke lært at kravle Så på det punkt manglede vi den ikke.

Anmeld

21. april 2010

SpunkenJo

Vi var meget glade for vores, mens han var så lille, at det ikke var så smart med en meget kærlig damp-hund.

Derfor brugte vi kravlegården, men kun indtil han var stor nok til at møffe rundt selv, så pakkede vi den sammen igen.

- den var også smart, at sætte liften ned i, når han sov sig en lur. For så var man lige i nærheden, uden man "faldt over liften", eller at vores lille søde hun kokm og "kyssede" ham.....

Så, hvis der ikke r noget "formål" med en kravlegård ville jeg personligt undvære den..... Så er jeg mere fan af de der skumpuslebrikker. (De fås også i diskrete sorte og grå farver, hvis man ikek er til de psykedeliske farvede.....)

Men køb brugt, det gjorde jeg også. (300 kr mener jeg)

/Jo

Anmeld

21. april 2010

Moma

Du kan sagtens leve uden en kravlegård. Vi havde ikke en til den første men købte en brugt til nr. 2.

Vi brugte den i ca. 4 mdr. og var rigtigt glade for den i de 4 mdr. Han var glad for at ligge i den. Tror det var rarere for ham at ligge lidt højere oppe end på gulvet, så han kunne følge med.

Men da han begyndte at kunne flytte på sig, fjernede vi den, fordi jeg ikke ville have, at han skulle begrænses af en kravlegård motorisk. 

Blev lidt rodet - håber du forstår meningen.

Anmeld

21. april 2010

Marco2

Vi benyttede aldrig en kravlegård selvom vi havde lånt én af nogle venner.

Mener bestemt ikke det er noget man skal anskaffe sig før baby har meldt sin ankomst

Vent og se om behovet opstår om nogle måneder, og så har butikkerne/brugt biksene stadig åbent.

AG

Anmeld

21. april 2010

<3

Laulund87 skriver:

jah men når du sænker bunden i sengen synes jeg ikke der er nogen forskel, udover formen 

Jeg synes lidt det er som at have barnet i bur, men bare min mening

Vi havde en kravlegård mest fordi vi også havde kat (blev aflivet pga kræft da vores søn var 5dage gammel) så vi ville beskytte vores søn fra at katten skulle ligge sig ved ham/ovenpå ham hele tiden.

Vi har brugt den meget til at gå rundt om med en masse legetøj hængende på tremmerne. Som kravlegård har vi brugt den 3 gange, alle gange fordi vi bor på tredje og en gang imellem sov han ikke da vi kom hjem med varer.

Hvis du skal bruge den så lidt så lad være med at købe en og det med mad: Det er lige så effektivt at give de små en grydeske. I en kravlegård så vil de bare være med og så kan de få en grydeske - kan du se hvad jeg mener?

Men hvis du har dyr og/eller store børn så er det en anden sag. Så vil du bruge den og sikkert meget.Og der vil sengen ikke kunne bruges for så forbinder de sengen med noget negativt og DET VIL MAN BARE IKKE HAVE for det er jo at være i bur. Det ved de små godt

Anmeld

21. april 2010

<3

PS du må gerne købe vores kravlegård hvis er? Den er hvid med en bund af dyr(løve, zebra og en til mener jeg), den er gammeldags med fast bund Hvis du er interesseret så spørger jeg lige kæresten hvad vi skal have for den, det var ham der i sin tid købte den.

Anmeld

21. april 2010

Dansker i England

Jeg har aldrig haft en, og jeg har levet absolut fint uden og har aldrig savnet en

Anmeld

21. april 2010

N&J

SpunkenJo skriver:

Vi var meget glade for vores, mens han var så lille, at det ikke var så smart med en meget kærlig damp-hund.

Derfor brugte vi kravlegården, men kun indtil han var stor nok til at møffe rundt selv, så pakkede vi den sammen igen.

- den var også smart, at sætte liften ned i, når han sov sig en lur. For så var man lige i nærheden, uden man "faldt over liften", eller at vores lille søde hun kokm og "kyssede" ham.....

Så, hvis der ikke r noget "formål" med en kravlegård ville jeg personligt undvære den..... Så er jeg mere fan af de der skumpuslebrikker. (De fås også i diskrete sorte og grå farver, hvis man ikek er til de psykedeliske farvede.....)

Men køb brugt, det gjorde jeg også. (300 kr mener jeg)

/Jo

Jeg går lidt med på den med skumpuslespillet.. 

Jeg overvejede det selv da jeg er alene, men tror der er mange ting man køber som man alligevel bruger meget kort tid, og ja det lærer at kravle, men de vil jo gerne være der hvor vi er, så jeg lagde bare en dyne ud i køkkenet, og så havde jeg skumpuslespil i stuen, så selv om den nogengange måske kunne være dejligt har det ikke været et problem uden, når jeg skulle i bad, lagde jeg hende bare på en dyne på badeværelset.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.