Mærketøj....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

oo

Eva skriver:

Mon ikke børn tit går helt imod det de er vokset op med? måske han blive en lille dipper(hedder det stadig det?)

Det jeg bare savner eller glæder mig til er at han tager lidt stilling men på den anden side er at være ligeglad og det skal bare være rart at have på, jo også at tage stilling.

Har faktisk lige bestilt de sødeste bukser til Konrad...som ikke er mærke men som bestemt er noget ikke alle har..

fedt!

altså herhjemme bor der en mand der overhovedet ikke tager stilling til sit tøj! nøøøøj han gik i grimt tøj da jeg mødte ham og så var vi ved hans mor kort efter og så fik han da lige et par af hendes gamle t-shirt med blonder og hvad ved jeg i halsudskæringen, dem gik han med under sine trøjer (som jeg indførte i desperation) 

hmm...han gik faktisk også med en lilla halsklud med glimmer i dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

fedt!

altså herhjemme bor der en mand der overhovedet ikke tager stilling til sit tøj! nøøøøj han gik i grimt tøj da jeg mødte ham og så var vi ved hans mor kort efter og så fik han da lige et par af hendes gamle t-shirt med blonder og hvad ved jeg i halsudskæringen, dem gik han med under sine trøjer (som jeg indførte i desperation) 

hmm...han gik faktisk også med en lilla halsklud med glimmer i dengang

Åh, altså...sidder her og smiler...han lyder sgu fantastisk..

Det er jo nemt nok og uendelig kedeligt bare at ligne alle andre...men ok, blonder er måske liiiige at presse den...

Anmeld

21. april 2010

oo

Eva skriver:

Åh, altså...sidder her og smiler...han lyder sgu fantastisk..

Det er jo nemt nok og uendelig kedeligt bare at ligne alle andre...men ok, blonder er måske liiiige at presse den...

ja, han har slet ikke det der med "hvad tænker andre"... meget fascinerende faktisk!  og sgu da en helt vildt fed ting ikke at være i besiddelse af, så det kan jeg godt sidde og ønske for dine drenge, at de bare er røvligeglade bare det føles behageligt

de skal nok score damer alligevel når den tid kommer, for hvem vil ikke have et par frigjorte, kærlige mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.