På jagt efter brugt tvillingebarnevogn/kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Faith

KaMa skriver:

Jeg håber bare, at min investering holder!

Jeg har købt to voksiposer - købte dem så tidligt, da jeg har sparet 700 pr. stk. - babyvest havde tilbud på udgåede modeller og fik fat i nogle sorte med retroprint inden i... så fede..

I mandags "kom vi til" at købe teutonia alu 4. Dette da jeg sparede 1000 kr. Fik lov at købe den model, som bliver afløst af ny her i foråret. Den er helt ny og stadig pakket ned. Nu står den i en stoor kasse hos mine forældre.

Havde i alt sat 13.000 af til barnevogsprojekt. Med de gode tilbud er det hele med alt (sommerdyner og bæreplader til vokis og overlæder samt endestykke til vognen) endt på 10.000 kr. Skønt at spare lidt penge..  

Så et godt råd: Spørg evt. efter udgået modeller i forretningen, der kan spares lidt...

Skal i hvert fald snart til at gøre noget.... Ved ikke hvorfor vi blir ved med at udsætte det.

Så det er altså en "almindelig" tvillingebarnevogn du har købt? Jeg ved dælme ikke hvad jeg skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Vial

smillaluna skriver:

Skal i hvert fald snart til at gøre noget.... Ved ikke hvorfor vi blir ved med at udsætte det.

Så det er altså en "almindelig" tvillingebarnevogn du har købt? Jeg ved dælme ikke hvad jeg skal.

Min er en kombivogn. Har simpelthen hørt så meget godt om den vogn. Det er den eneste kombi med så meget plads til de små, og som ikke fylder alt for meget i breden.

I har jo lidt tid endnu. Jeg er i øvrigt i dag 20+4.. så jeg har været i meget god tid  

Mine forældre betaler det hele, men min mor sikrede sig, at de kunne returnere vognen og få pengene tilbage, hvis der skulle ske noget.. ret grimt at høre, hun spurgte om det.. .adrk..  men fair nok!

Jeg håber virkelig at vognen lever op til mine forventninger. Kender kun til, at folk har været glade for den. Det er markeds mest populære tvillingevogn, det siger jo lidt.

Anmeld

21. april 2010

Faith

KaMa skriver:

Min er en kombivogn. Har simpelthen hørt så meget godt om den vogn. Det er den eneste kombi med så meget plads til de små, og som ikke fylder alt for meget i breden.

I har jo lidt tid endnu. Jeg er i øvrigt i dag 20+4.. så jeg har været i meget god tid  

Mine forældre betaler det hele, men min mor sikrede sig, at de kunne returnere vognen og få pengene tilbage, hvis der skulle ske noget.. ret grimt at høre, hun spurgte om det.. .adrk..  men fair nok!

Jeg håber virkelig at vognen lever op til mine forventninger. Kender kun til, at folk har været glade for den. Det er markeds mest populære tvillingevogn, det siger jo lidt.

Ok det vil altså sige en Teutonia alu 4...... Så er det da nok bare sådan en vi skal have tror jeg. Så må vi betale det den koster. Selvom jeg nu godt nok synes vores budget er ved at være godt slidt i kanten. Min mor har heldigvis osse lovet at give et tilskud og det hjælper da på det.

Anmeld

21. april 2010

Vial

Ok det vil altså sige en Teutonia alu 4...... Så er det da nok bare sådan en vi skal have tror jeg. Så må vi betale det den koster. Selvom jeg nu godt nok synes vores budget er ved at være godt slidt i kanten. Min mor har heldigvis osse lovet at give et tilskud og det hjælper da på det.

Hvis du får fat i den gamle model, så kan du også vælge endestykke. Den sættes fast i fodenden, så vognen bliver mere lukket og firkantet, og liften/voksierne ikke kun hviler på fodstøtten. Så bliver den lidt mere barnevognsagtig.

Endestykke er sparet væk på den nye model. Som i øvrigt vil stige et par hundrede grundet prisregulering.

Vognen koster nu kr. 5.499 eksklusiv forlæder og endestykke. Det koster kr. 499 pr. del.

Jeg fik så vognen til 4.499, da der jo som nævnt kommer ny her til foråret, og babysam ville ha´ryddet lageret til dem.

Så er du heldig kan du spare lidt på den gamle model. Alle reservedele osv. kan stadig fås til den gamle. Forskellen er primært stellet. På den nye model har stellet mere flade end runde rør. Dvs. den nye er lidt lettere.

Her et link: http://www.babysam.dk/teutonia-team-alu-s4.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.