Ok det vil altså sige en Teutonia alu 4...... Så er det da nok bare sådan en vi skal have tror jeg. Så må vi betale det den koster
. Selvom jeg nu godt nok synes vores budget er ved at være godt slidt i kanten. Min mor har heldigvis osse lovet at give et tilskud og det hjælper da på det.
Hvis du får fat i den gamle model, så kan du også vælge endestykke. Den sættes fast i fodenden, så vognen bliver mere lukket og firkantet, og liften/voksierne ikke kun hviler på fodstøtten. Så bliver den lidt mere barnevognsagtig.
Endestykke er sparet væk på den nye model. Som i øvrigt vil stige et par hundrede grundet prisregulering.
Vognen koster nu kr. 5.499 eksklusiv forlæder og endestykke. Det koster kr. 499 pr. del.
Jeg fik så vognen til 4.499, da der jo som nævnt kommer ny her til foråret, og babysam ville ha´ryddet lageret til dem.
Så er du heldig kan du spare lidt på den gamle model. Alle reservedele osv. kan stadig fås til den gamle. Forskellen er primært stellet. På den nye model har stellet mere flade end runde rør. Dvs. den nye er lidt lettere.
Her et link: http://www.babysam.dk/teutonia-team-alu-s4.aspx
Anmeld