På jagt efter brugt tvillingebarnevogn/kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

susser83

smillaluna skriver:

Nu skriver du klapvogn.... Har i brugt den som barnevogn eller havde i en barnevogn ved siden af osse? Skal have en de kan sove i.

Jeg brugte den som barnevogn og ja de sov i den til de var ca 7 måneder, liftene er jo med fast bund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Faith

susser83 skriver:

Jeg brugte den som barnevogn og ja de sov i den til de var ca 7 måneder, liftene er jo med fast bund.

Hvad gjorde i så efter de 7 måneder? Jeg vil helst ikke skulle ud og investere i mere end en vogn, så hælder nok mest til en kombivogn.

Anmeld

21. april 2010

Mutti2B

smillaluna skriver:

Hvad gjorde i så efter de 7 måneder? Jeg vil helst ikke skulle ud og investere i mere end en vogn, så hælder nok mest til en kombivogn.

I en kombivogn er liften ikke ligeså stor som en alm barnevogn så bebs vil højest sandsynligt vokse ud af den når den er ca. 7 måneder.

Anmeld

21. april 2010

Faith

Mutti2B skriver:

I en kombivogn er liften ikke ligeså stor som en alm barnevogn så bebs vil højest sandsynligt vokse ud af den når den er ca. 7 måneder.

Ok. Så du anbefaler altså en alm. tvillingebarnevogn? Synes virkelig det er et svært valg.

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Ok. Så du anbefaler altså en alm. tvillingebarnevogn? Synes virkelig det er et svært valg.

har ik noget med emnet et gøre - men sikke en fin mave du har altså!!

Anmeld

21. april 2010

Faith

BlyViol skriver:

har ik noget med emnet et gøre - men sikke en fin mave du har altså!!

Tak søde. Nu begynder der endelig at ske noget. Skal skannes på fredag og er super spændt på at se hvor meget de er vokset.

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Tak søde. Nu begynder der endelig at ske noget. Skal skannes på fredag og er super spændt på at se hvor meget de er vokset.

ja, det kan jeg godt forstå  
hvor meget skulle de gerne ha taget på??  

Anmeld

21. april 2010

Faith

BlyViol skriver:

ja, det kan jeg godt forstå  
hvor meget skulle de gerne ha taget på??  

De sku gerne veje ca 660 g pr. stk nu. De har fulgtes rigtig fint ad vægtmæssigt indtil videre, så det håber jeg de blir ved med.

Anmeld

21. april 2010

Mutti2B

smillaluna skriver:

Jeg ville ikke selv vide hvad jeg skulle investere i, så nej, jeg anbefaler ikke det ene frem for det andet. Det var bare fordi du skrev at du helst ikke ville investere i 2 vogne. En klapvogn (hvor ryggen kan lægges helt ned) med voksipose eller lift er i bund og grund det samme som en kombivogn . Men ja, det er jo en jungle

Anmeld

21. april 2010

Vial

Jeg håber bare, at min investering holder!

Jeg har købt to voksiposer - købte dem så tidligt, da jeg har sparet 700 pr. stk. - babyvest havde tilbud på udgåede modeller og fik fat i nogle sorte med retroprint inden i... så fede..

I mandags "kom vi til" at købe teutonia alu 4. Dette da jeg sparede 1000 kr. Fik lov at købe den model, som bliver afløst af ny her i foråret. Den er helt ny og stadig pakket ned. Nu står den i en stoor kasse hos mine forældre.

Havde i alt sat 13.000 af til barnevogsprojekt. Med de gode tilbud er det hele med alt (sommerdyner og bæreplader til vokis og overlæder samt endestykke til vognen) endt på 10.000 kr. Skønt at spare lidt penge..  

Så et godt råd: Spørg evt. efter udgået modeller i forretningen, der kan spares lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.