På jagt efter brugt tvillingebarnevogn/kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.827 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Faith

Er der nogen derude som ligger inde med en tvillingevogn de gerne vil sælge, eller kender nogen som evt. vil sælge??

Det skal helst være en kombivogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Sabsy

smillaluna skriver:

Er der nogen derude som ligger inde med en tvillingevogn de gerne vil sælge, eller kender nogen som evt. vil sælge??

http://www.dba.dk/tvillingekombivogn-andet/id-65814918/

Ved ikke om det er noget

Anmeld

21. april 2010

Bom

Min veninde herinde har en kombivogn til salg.. (Mener stadig hun har den)

Hun hedder Susser83

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=6995

Anmeld

21. april 2010

Louise mortil4

jeg har en tvillige kombivogn med 2 til hørende lifte og en pudsletaske hvis du er interasseret

Anmeld

21. april 2010

susser83

smillaluna skriver:

Hejsa!

Som mini-terp skrev har jeg en Emmaljunga cerox tvillingeklapvogn i sort og jeg har 2 duolifte som passer til den og forlæder, som jeg skal af med. Hvis det har nogen interesse.

Knus Sus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2010

Faith

mortil4 skriver:

jeg har en tvillige kombivogn med 2 til hørende lifte og en pudsletaske hvis du er interasseret

Neeeej er det rigtigt? Hvad skal du have for sådan en fætter? Og hvor gammel er den? Er den i nogenlunde stand?

Anmeld

21. april 2010

Faith

susser83 skriver:

Hejsa!

Som mini-terp skrev har jeg en Emmaljunga cerox tvillingeklapvogn i sort og jeg har 2 duolifte som passer til den og forlæder, som jeg skal af med. Hvis det har nogen interesse.

Knus Sus

Nu skriver du klapvogn.... Har i brugt den som barnevogn eller havde i en barnevogn ved siden af osse? Skal have en de kan sove i.

Anmeld

21. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Nu skriver du klapvogn.... Har i brugt den som barnevogn eller havde i en barnevogn ved siden af osse? Skal have en de kan sove i.

Den kan IKKE anbefales at sove i til dagligt, efter min mening. Det kan kan gå hvis man er på tur el. lign, men ikke til dagligdagsbrug.

Vi havde selv en Emmaljunga Cerox klapvogn til Mathilde, men jeg kunne aldrig finde på at lade hende sove i den som alternativ til en barnevogn eller kombi.

Anmeld

21. april 2010

Faith

Mathildesmor skriver:

Den kan IKKE anbefales at sove i til dagligt, efter min mening. Det kan kan gå hvis man er på tur el. lign, men ikke til dagligdagsbrug.

Vi havde selv en Emmaljunga Cerox klapvogn til Mathilde, men jeg kunne aldrig finde på at lade hende sove i den som alternativ til en barnevogn eller kombi.

Ok så er det nok ikke sådan en vi skal have. Tak for tippet

Anmeld

21. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Ok så er det nok ikke sådan en vi skal have. Tak for tippet

Selvtak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.