hi hi loggi, det håbe jeg da rigtig meget men man ved jo aldrig 8D, og hvis der kun er 1 så går det jo endnu stærkere. Så tror vi tilkalder ambulancen igen når det er tid, har ikke lyst til at være i vores bil uden nogen der har forstand på det hele med som hjælper, manden har jo "kun" været med 1 gang og jeg skal garentere for der går panik i ham hvis hun kommer i bilen hi hi han er nu dejlig(L)
Jeg tror også de får rigtig meget ud af hinanden. Og ja vi er jo stadig inde i rutinerne fra tvillingerne til en tid, så forhåbentligt kommer det ikke til at gå så galt, men vi er nød til at ha fat i en trailer så vi kan få tvillingeklapvognen med og barnevogn til den lille og måske klapvogn til freja, bruger en på 3 stadig klapvogn er der nogen der ved det?? Godt nok er bilen stor, men vist ikke så stor (?)
Jeg satser på det bliver en pige indtil jeg får andet at vide for så skal vi ikke ud og købe noget til hende. Vi har jo tøj nok til 3 babyer 8D
Hvor er det bare dejligt at i tager et så positivt alle sammen det har virkelig hjulpen mig medat se at det er den helt rigtige beslutning vi har taget med at vi beholder den lille.
Knus Louise - som glæder sig rigtig meget nu - selv om det er den ALLERSIDSTE til os egentlig lidt mærkeligt.
Ps her lige smidt et billede på ig af testen og af ungerne, nr 2 streg er til højre for den tydelige den er ikke så tydelig endnu, men den er der siger en af vennerne så den er vist god nok.
Anmeld