pis møg og l... og så alligevel lidt positiv. update ano indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2008

Loggidut

hov forresten...skal du så nå hele vejen til sygehuset den her gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Louise mortil4

hi hi loggi, det håbe jeg da rigtig meget men man ved jo aldrig 8D, og hvis der kun er 1 så går det jo endnu stærkere. Så tror vi tilkalder ambulancen igen når det er tid, har ikke lyst til at være i vores bil uden nogen der har forstand på det hele med som hjælper, manden har jo "kun" været med 1 gang og jeg skal garentere for der går panik i ham hvis hun kommer i bilen hi hi han er nu dejlig(L)

Jeg tror også de får rigtig meget ud af hinanden. Og ja vi er jo stadig inde i rutinerne fra tvillingerne til en tid, så forhåbentligt kommer det ikke til at gå så galt, men vi er nød til at ha fat i en trailer så vi kan få tvillingeklapvognen med og barnevogn til den lille og måske klapvogn til freja, bruger en på 3 stadig klapvogn er der nogen der ved det?? Godt nok er bilen stor, men vist ikke så stor (?)

Jeg satser på det bliver en pige indtil jeg får andet at vide for så skal vi ikke ud og købe noget til hende. Vi har jo tøj nok til 3 babyer 8D

Hvor er det bare dejligt at i tager et så positivt alle sammen det har virkelig hjulpen mig medat se at det er den helt rigtige beslutning vi har taget med at vi beholder den lille.

Knus Louise - som glæder sig rigtig meget nu - selv om det er den ALLERSIDSTE til os egentlig lidt mærkeligt.

Ps her lige smidt et billede på ig af testen og af ungerne, nr 2 streg er til højre for den tydelige den er ikke så tydelig endnu, men den er der siger en af vennerne så den er vist god nok.

Anmeld

4. juni 2008

Loggidut

ha ha...hvad sagde jeg...når man står i situationen, så kommer man igennem det...prøv lige at læs dit sidste indlæg...du har jo allerede løsningen på mange af problemerne...ha ha...

nu er der vist kun at sige...pøj pøj, det skal nok komme til at gå godt!

Anmeld

4. juni 2008

Sille

tillykke med nummer 4.. puh ha.. i får jeres at se til... men det er jo dejligt...

Anmeld

4. juni 2008

ivfmarie

Nååååh hvor viiildt, man!! Stort tillykke. Og det fremgår jo helt tydeligt af deit sidste indlæg at I er klar til næste bebs! :D

Et barn på tre bruger stadig klapvogn - men for at spare plads kunne I bruge søskende sæde i stedet for. Fylder ingenting, og lindrer "onne bener"

Knus og tillykke

Anmeld

4. juni 2008

Tynen

TILLYKKE!!! :D
Hvor er det bare vildt!

Der må da næsten være en mening med det siden den stadig sidder fast derinde :)
Sådan valgte jeg at se på det da Stella alligevel trodsede p-pillerne :)

Selvfølgelig kan I klare det!
Det er vel bare lige indtil man får fundet en rytme.
Og så bliver de sikkert super glade for hinanden de 4!

Endnu engang tillykke - Er så misundelig :)

Anmeld

4. juni 2008

Mie A

Jeg vil bare lige tilføje at vores datter ikke brugte barnevogn da hun var 3 år... tror at det er meget forskelligt.

Mie

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

først stooor tillykke. det er jo dejligt:D
tror det blir afsindig hårdt, men tror også på at et betaler sig at ha mange børn. de får forhåbentlig meget glæde af hinanden, ved at der ikke er så lang tid imellem dem. pluds så har du flere hænder til at hjælpe dig senere hen.
det blir da skønt.
alexander brugte stadig hans klapvogn da han blev tre... men ikke meget. nu er han næsten 4 og vi har den ikke med mere. hvis han blir træt i benene kommer han op og siider bag ved arthur i barnevognen, eller også sidder han neden under i den der lille kurv:D
alt kan lade sig gøre. men syret at tænke på at i skal ha trailer med hver gang i skal noget lol

Anmeld

5. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

... men syret at tænke på at i skal ha trailer med hver gang i skal noget lol

Det har vi faktisk når vi skal på tur med begge børn og hund... Og vi har endda en stationcar. Men det er så fordi vi vælger at tage 2 barnevogne med fordi de begge sover til middag i vognene. Og hunden... tja den fylder ikke meget endnu, men det kommer den til :D

Og så er vi jo fra nordjylland - enhver jyde med reskpekt for sig selv (og sit opland) har en trailer... ;)

Anmeld

5. juni 2008

Grynt

Rigtig hjertelig tillykke med den lille fighter (L)

Jeg tror på at I kan klare det og med alt den kærlighed I har til hinanden og børnene, så skal det nok gå rigtigt fint (L)

Glæder mig til at følge dig og lille spir

Knus (H)
Tina, som også har 4 unger dog spredt ud over 19 år :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.