pis møg og l... og så alligevel lidt positiv. update ano indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

Louise mortil4

Ja så må jeg jo nok er kende at det var mig der lavede det ano indlæg den anden dag "hva siger i piger??"

Nu har jeg taget en test igen, og selvfølgelig er der 2 streger, en meget utydelig, og en rigtig tydelig. Så den er vist god nok, men sikke mange tanker der kører rundt, det var slet ikke planlagt, kondomet sprang og vi hentede en fortrydelsespille, som jeg tog med det samme, men nu sidder jeg så med en test der ser ud til at være positiv.

Fuck hva gør vi lige, tvillingerne er lige 10 ½ månede og så skal de være storesøstre ser det ud til. Vil egentlig gerne ha den, men kan vi klare 1 mere når ungerne er så små og freja kun lige er 28 mdr.

Nå prøver igen i morgen tidlig, men det bliver stregen nok kun tydligere af.

Knus Louise, Freja 170206, Lærke og Liv 240707 og nu også ca 4+?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Marco2

Hejsa.

Tager sgu hatten af for dig, girl.

4 børn og så så små. Hvad siger manden?

Jeg vil ønske dig tillykke med den nye bebs. Det bliver hårdt, men er I enige om det, skal det sgu da nok gå.

AG

Anmeld

4. juni 2008

Tut

Først tillykke med spiren i maven :D

Ja, hvordan har din mand det?

Men ja, som AG skriver, så længe i er enige om at den 4. er velkommen, så skal alt nok gå selvom det bliver hårdt...

Du har vel så termin i februar, der er Freja 3 år, og tvillingerne 1½ år - det skal nok gå. :D

(H)

Mette

Anmeld

4. juni 2008

Loggidut

kun 2 ting at sige om den ting...stort tillykke....og self. kan i da klare det...man kan mange ting når man sidder i situationen....;):D

Anmeld

4. juni 2008

Louise mortil4

tak tøser, hvor er i bare dejlige. Jo det må jo blive en gang i ebruar, så reja bliver omkring de 3 år og tvillingerne lidt over 1½ år.

Manden siger at han gerne vil ha nr 4 men så er det også den sidste for os. Det er vi også helt enige om, or vi skal åbentbart ikke ret meget andet end at kigge på hinanden så er jeg gravid. Der er bare så mange tanker der flyver rundt, der er jo en riciko for at der igen er 2 og hva så, det bliver godt nok enormt hårdt. Og kan vi virkelig byde freja at skulle være storesøster til 3 næsten inden hun bliver 3 år.

Nå gå det skal det jo, og jeg tror da også på vi kan klare det, men det passer bare RIGTIG dårligt pt. Men trods alt er vi begge positive og glæder mig egentlig også lidt til at å en lille bebs igen.

Knus Louise

Anmeld

4. juni 2008

birgittemarie

Tillykke Linemus og hatten af for jer! Det må altså være en lille overlever, der er derinde, som har klaret både at sprænge kondomet og bekæmpe fortrydelsespillen (L)
Håber, I finder ud af at klare det hele uanset, hvad I beslutter jer til (H)

Knus fra Birgitte

Anmeld

4. juni 2008

Ny mor

TILLYKKE med den lille overlever, der bare vil livet :D

Puhaaa.......kan godt forstå hvis det er lidt af en overraskelse, når i har 3 små i forvejen, selvom det altid er fantastisk med et nyt lille liv (L) (L) (L)

Skønt manden er med på den ;)

Tænk, en fantastisk en søskendeflok de bliver så tæt på hinanden! Håber i har familie/venner til at aflaste lidt ind i mellem.

Uden jeg skal gøre mig klog, så tror jeg ikke at den 4. bliver den sværeste/hårdeste, når man, som jer, har prøvet at have 3 små i rap!

Selvfølgelig er alle børn forskellige, men i er garanteret rutinerede i mange ting og Freja vil jo kunne forstå og gøre en masse ting selv når lillebror/søster kommer.

(H) Birgitte (lidt misundelig på hele jeres børneflok, ha, ha, ha...)

Anmeld

4. juni 2008

Mie A

Ihhhh.... stort tillykke med den lille spire i maven... Ja, det er jo som de andre allerede har nævnt en lille overlever, så mon ikke det bare er skæbne at det skulle gå sådan...

Knus Mie - som er sikker på at det nok skal gå :)

Anmeld

4. juni 2008

Muffinmus

Synes det er fedt du bliver gravid så hurtigt, ikke som os andre der skal bruge 100 år på det.
Håber i er kalr til at skulle være forældre igen til februar, fantastisk:)
Jeg er meget misundelig på dig og håber at alt går godt for jer. Lækkert med en mand der bakker dig op synes jeg, det gør en beslutning meget nemmere:)

Anmeld

4. juni 2008

Tikki

ihhhhh, hvor dejligt - tillykke :) .......men jeg kan sgu godt forstå, du bliver lidt rystet ;) - det er meget at se til, men selvfølgelig kan I klare det! sejt :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.