Nu kommer nr. 4 snart, og så vil jeg mene, vores familie er komplet. Vi har altid snakket om 3 børn, men da to af dem kom på samme tid, var det som om, vi manglede en omgang
Jeg har ind imellem tvivlet på, om det nu var det rigtige for os alle at få en mere - ikke at der var nogen vej tilbage, men tankerne kommer jo alligevel. Så har Kasper mindet mig om, at der jo manglede en, og det har han ret i. Vi har hele tiden følt, at der manglede en mere for at gøre "os" hele. Og nu kommer den snart 
Men så er jeg også 100 % sikker på, at det er den sidste. Jeg kan ikke holde til endnu en graviditet - det har været alt for hårdt denne gang, og nu vil jeg gerne videre i livet. Jeg glæder mig faktisk til at få ryddet op og ryddet ud i de store mængder baby/børnetøj vi har liggende, efterhånden som mini-me vokser ud af det. Så slutter baby-kapitlet.
Det sjove er, at som nogle af jer med to børn oplever at andre tvivler på, I ikke skal have flere, så tvivler folk også på det, når vi siger, det er slut. Som om man ikke kan finde ud af at stoppe, bare fordi man venter nr.4 
Anmeld