Se her!!!! tøj til de små til salg - både nyt og brugt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. april 2010

lisbethita

INFO TIL ALLE. Barnevognstæppet fra Katvig er måske under salg - jeg vender lige tilbage, hvis det alligevel ikke bliver solgt! Den køber der har næste-første køberet er Nanoju!!

God weekend!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Den er der stadigt:-) Dorthemus har købt den samme af mig til sin datter i en større størrelse og det lyder til hun er glad for den ;-)

Du siger bare til, hvis du stadigt er interesseret.

Mange hilsner Lisbeth

Den med ørene, det er da billede 19 ikke? Jeg så bare du havde skrevet du stadig havde den, men det er altså den jeg har ment i hvertfald... Håber ikke der går kludder i det nu... Eller om det er fordi du har flere....

Bare lige så vi er enige om at det er den ene af dem jeg har købt!?

Anmeld

24. april 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Den med ørene, det er da billede 19 ikke? Jeg så bare du havde skrevet du stadig havde den, men det er altså den jeg har ment i hvertfald... Håber ikke der går kludder i det nu... Eller om det er fordi du har flere....

Nå for dælen...billed 19 er altså den hvide trøje, som det står for oven. Der er en, der har forespurgt den, men jeg kigger lige om hun har givet endeligt svar. ... vender lige tilbage...

Anmeld

24. april 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nå for søren...det er altså mig, der har lavet en fejl der. Du har ret!! Den må jeg lige sende til dig i løbet af ugen så. Det beklager jeg!!

MY MISTAKE!! Du har spurgt først på den, så du har jo førsteret.

God weekend!! Mange hilsner Lisbeth

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Nå for søren...det er altså mig, der har lavet en fejl der. Du har ret!! Den må jeg lige sende til dig i løbet af ugen så. Det beklager jeg!!

MY MISTAKE!! Du har spurgt først på den, så du har jo førsteret.

God weekend!! Mange hilsner Lisbeth

Okay godt nok Jeg kunne heller ikke helt forstå Hvad gør jeg så med den der bluse? kan man sende den tilbage eller hvordan? jeg ved ikke lige hvordan man kan gøre 

Anmeld

24. april 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay godt nok Jeg kunne heller ikke helt forstå Hvad gør jeg så med den der bluse? kan man sende den tilbage eller hvordan? jeg ved ikke lige hvordan man kan gøre 

Hejsa :-) Ej, det bliver vist for dyrt i begge retninger. Du beholder blusen ;-) Fejlen er jo fra min side!!

Jeg sender blusen lige så snart jeg har tid i starten af næste uge, ok?? 

(Altså det rigtige billede nr 19 med ørene ;-))

Rigtig god weekend!

Mange knus Lisbeth

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Hejsa :-) Ej, det bliver vist for dyrt i begge retninger. Du beholder blusen ;-) Fejlen er jo fra min side!!

Jeg sender blusen lige så snart jeg har tid i starten af næste uge, ok?? 

(Altså det rigtige billede nr 19 med ørene ;-))

Rigtig god weekend!

Mange knus Lisbeth

Okay, tark!!

Jo, det er bare super... Bare send når du får tid, hun er jo ikke kommet til endnu

God weekend...

Anmeld

26. april 2010

Mor til matilde og gustav

lisbethita skriver:

Den er der stadigt:-) Dorthemus har købt den samme af mig til sin datter i en større størrelse og det lyder til hun er glad for den ;-)

Du siger bare til, hvis du stadigt er interesseret.

Mange hilsner Lisbeth

så vil jeg super gerne købe den;-)

Anmeld

26. april 2010

lisbethita

marie pus skriver:

så vil jeg super gerne købe den;-)

Ahh....der har jeg rodet mig ud i noget rod! Jeg har lavet en fejl, som du kan se af teksten mellem Marikka og mig, at jeg har misforstået hendes bestilling. Hun har desværre købt netop den, så øv øv...jeg kan ikke sælge den til dig. Jeg har nemlig sendt den forkerte bluse til hende, fordi jeg misforstod hende.

Jeg beklager meget.

Mange knus Lisbeth

Anmeld

27. april 2010

Mor til matilde og gustav

lisbethita skriver:

Ahh....der har jeg rodet mig ud i noget rod! Jeg har lavet en fejl, som du kan se af teksten mellem Marikka og mig, at jeg har misforstået hendes bestilling. Hun har desværre købt netop den, så øv øv...jeg kan ikke sælge den til dig. Jeg har nemlig sendt den forkerte bluse til hende, fordi jeg misforstod hende.

Jeg beklager meget.

Mange knus Lisbeth

bare iorden;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.