Se her!!!! tøj til de små til salg - både nyt og brugt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.615 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. april 2010

lisbethita

KATVIG, FRANSA KIDS, SOFT GALLERY, HOLLYS, ESPRIT, SELANA, CLAIRE, M.V.  SÆLGES!

Hej alle,

Jeg er ved at få ryddet ud i tøjskabet! Sælger både helt nyt og brugt tøj i flere forskellige størrelser!! NB Det meste af de "brugte" har aldrig været brugt men kun vasket 1 gang i neutral!!

BILLED 1: Obaïbi jakke - str 12 mrd: NY! 120kr

BILLED 2: Tullebukser str 68 SOFT GALLERY: grå+rosa - Kun brugt få gange - fin stand. Pris pr. par 45 kr (Lilla tullebukser følger gratis med. De er fra fransa kids - aldrig brugt)

BILLED 3: Bukser fransa kids - aldrig brugt - kun vasket i neutral. Pris 35 kr pr. par (BILLIGT - nypris for bukser 199)

BILLED 4: Fransa Kids bluse str 56 - aldrig brugt - kun vasket i neutral. Pris 30 kr

BILLED 5: Fransa kids bluse str 62 (samme som ovenfor) - 3 farver

Pris: 30 kr pr. stk

BILLED 6: KATVIG barnevognstæppe - aldrig brugt. Kun vasket 1 gang i neutral. Pris 100 kr

BILLED 7: Fransa Kids body - str 62 -  NY - Pris 45kr

BILLED 8: Cowboybukser Fransa Kids str 56 - Aldrig brugt - kun vasket 1 gang i neutral - 45 kr

BILLED 9: Fransa kids bukser/tullebuks str 56 - (aldrig brugt - kun vasket i neutral) - PRIS 20 kr pr. stk (BILLIGT)

BILLED 10: Fransa kids lyserød cardigan str 56 og 62: Aldrig brugt - kun vasket 1 gang i neutral: PRIS: 35 kr pr. stk

BILLED 11: NY gul Esprit t-shirt str 68: pris 50kr (nypris 169)

BILLED 12: NY JOHA lyserød t-shirt str 56: 30 kr

BILLED 13: Rød Claire t-shirt str 56: 30 kr

BILLED 14: Meget brugte katvig blebukser: 20 kr

BILLED 15: Lyserød heldragt - brugt få gange: pris 35 kr. 

BILLED 16: Lyserød m. mønster - aldrig brugt - kun vasket i neutral: Pris 25 kr

BILLED 17: LEGO body str 56 - NY NY!!! 60 kr! (BILLIGT - godt køb)

BILLED 18: HOLLY'S Kjole str 56: Meget brugt, men stadigt fin - 30 kr

Billed 19: Fransa kids trøje str 56 - kun vasket i neutral!! Pris 30 kr

BILLED 20: SOFT GALLERY str 6 mrd - brugt -  pris: 45 kr 

BILLED 21: SOFT GALLERY str 3 mrd - brugt - pris 45 kr

BILLED 22: Selana trøje - str 56 - meget brugt - pris 10 kr.

FRAGT KOMMER AN PÅ DIT KØBS STØRRELSE!!!!

SIG TIL HVIS DU HAR SPØRGSMÅL!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

dorthemus

Ihh Lisbeth du har bare det sødeste tøj, MEN jeg har så rigeligt i småt så jeg mest søger i 68 og op....er dog ekstremt fristet af Fransa Hættetrøjen som jeg allerede har købt af dig i en større størrelse...elsker den!!

Hvor handler du egentlig Fransa tøj??

Anmeld

20. april 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Ihh Lisbeth du har bare det sødeste tøj, MEN jeg har så rigeligt i småt så jeg mest søger i 68 og op....er dog ekstremt fristet af Fransa Hættetrøjen som jeg allerede har købt af dig i en større størrelse...elsker den!!

Hvor handler du egentlig Fransa tøj??

Hejsa :-)Jeg handler det gennem mit arbejde - hvor der er en der har en kontakt ;-) Jeg købte et stort parti, som jeg regnede med skulle bruges til mig, men nej nej...jeg endte jo med  at få så meget tøj, så derfor sælges det ud. Jeg har ikke engang fået brugt den fine trøje, som jeg godt kan huske, du købte af mig. Nu må vi se, om denne får en ny ejer ;-) 

Jeg håber du er glad for din. God dag til dig 

Anmeld

20. april 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Hejsa :-)Jeg handler det gennem mit arbejde - hvor der er en der har en kontakt ;-) Jeg købte et stort parti, som jeg regnede med skulle bruges til mig, men nej nej...jeg endte jo med  at få så meget tøj, så derfor sælges det ud. Jeg har ikke engang fået brugt den fine trøje, som jeg godt kan huske, du købte af mig. Nu må vi se, om denne får en ny ejer ;-) 

Jeg håber du er glad for din. God dag til dig 

Meget, den er SÅ sød!! Håber du har mere af det i større str. på et tidspunkt

Anmeld

20. april 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Meget, den er SÅ sød!! Håber du har mere af det i større str. på et tidspunkt

Det tror jeg ikke jeg får  Fordi jeg har jo tabt penge på at købe det selvom jeg har solgt det igen...

STORT KNUS

Anmeld

21. april 2010

lisbethita

21. april 2010

Bare mig..

Jeg kunne godt være intra i billed 15, 16 og 19. Hvilke størrelser er 15 og 16? altså de der to lyserøde dragter..

Anmeld

22. april 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg kunne godt være intra i billed 15, 16 og 19. Hvilke størrelser er 15 og 16? altså de der to lyserøde dragter..

Hej Marikka :-) 

Tak for din mail og interesse i tøjet :-) FÅR DU EN LILLE PIGE!!!!!?? Ej hvor fedt!! 

De er størrelse 56 begge to!! Skall vi aftale, at du giver 15kr i porto - så betaler jeg resten?? 

Du kan bare overføre pengene når det passer dig, så sender jeg dig det lørdag (eller mandag, hvis det går galt med timingen, men så giver jeg dig lige besked. :-) Det sker jo nogle gange med en lille ny en :-)))

Jeg har jo din adresse, hehe, så det er så nemt :-)

Rigtig god aften til dig!

Kærligst Lisbeth

Anmeld

22. april 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Hej Marikka :-) 

Tak for din mail og interesse i tøjet :-) FÅR DU EN LILLE PIGE!!!!!?? Ej hvor fedt!! 

De er størrelse 56 begge to!! Skall vi aftale, at du giver 15kr i porto - så betaler jeg resten?? 

Du kan bare overføre pengene når det passer dig, så sender jeg dig det lørdag (eller mandag, hvis det går galt med timingen, men så giver jeg dig lige besked. :-) Det sker jo nogle gange med en lille ny en :-)))

Jeg har jo din adresse, hehe, så det er så nemt :-)

Rigtig god aften til dig!

Kærligst Lisbeth

Ja det kan vi godt aftale. så overfører jeg pengene imorgen... Tror jeg har dine oplysninger stadig..

Ja, vi skal også have en pige Såååå spændende nu!

Anmeld

22. april 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det kan vi godt aftale. så overfører jeg pengene imorgen... Tror jeg har dine oplysninger stadig..

Ja, vi skal også have en pige Såååå spændende nu!

Ejjj det er helt vildt at vide ;-) Glæd dig!!! Det er fantastisk - intet mindre! Min lille Smilla Sofia har taget 1 kg på 4 uger ;-) Der er heldigvis gang i den. 

Tak for handlen også - sig til hvis du mangler info!

God aften til dig 

Mange hilsner Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.