Dansker i England skriver:
Jeg synes, folk skal have lov til at tage i mod det, hvis de onsker, men jeg ville aldrig skrive en saadan kontrakt.
Det ville jeg heller aldrig nogen sinde gøre....
Hvis jeg skal have flere børn, så hænger jeg gerne i med smerterne, så længe det ser ud til at have en snarlig ende

min første fødsel varede 1½ døgn fra første ve, til baby i armene, og jeg synes selv jeg klarede det fint - kom da helskindet og utraumatiseret igennem de sidste 2½ time med presseveer, så jeg tør godt igen

(selvom jeg da selvfølgelig ville håbe på en hurtig fødsel i stedet for hehe)
2. gang gik der under 5 timer fra absolut start til baby i armene, så det var jo en helt anden oplevelse end første gang. og på sin vis en noget hårdere kamp, fordi jeg endte med at forsøge at undgå at føde, i stedet for at SKULLE føde... (baby skulle jo helst ikke så gerne komme i bilen, på vejen vel). Så da jeg kom ind på sygehuset var det lige før jeg bare råbte GRIB! og så var vi færdige... (7minutter fra ankomst til fødslen var overstået - rødhåret stædighed længe leve

)
Men begge mine fødsler var da til at holde ud og komme igennem (trods diverse eder og forbandelser undervejs) så jeg gjorde det gerne igen.... og endda gerne KUN for at undgå kejsersnit - det vil jeg helst ikke opleve...
Anmeld