Arhmen, hvorfor ikke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Kaufie

MariaE skriver:

det er ikke hverken første eller sidste gang det vil hjælpe et barn at drope komælk...nogle børn får simpelthen dårlige ørere af komælk...desværre.

tankevækkende......

Men der er vel heller ikke så mange andre pattedyr, der drikker andre pattedyrs mælk?? Vores katte kan fx rigtig godt lide komælk - men de brækker sig hvis de kommer til det - så de kan bestemt ikke tåle det.

Priser mig lige lykkelig over ikke at have ørebarn..... det lyder ekstremt hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Jeg hævede hans seng da han kom i seng i går og for 2. gang i HELE sit liv sov ungen (næsten - Han klynkede lidt ved 3-tiden, men faldt åbenbart i søvn igen lidt efter) igennem

Jeg aner ikke om det var det der gjorde udslaget, men jeg var helt rundt på gulvet i morges da jeg vågnede ved at Stella kaldte kl. 0730.

Jeg tænkte bare: Nu ligger han død derinde, og turde næsten ikke gå ind og kigge til ham.

Men nej - Kl. 0750 gav han lyd fra sig!
Arhmen... Fan-fucking-tastisk!

(Og nu har jeg sikkert jinxet det for vildt, så nu sover han sikkert ikke igennem igen de næste 12 måneder)

Hvaså har det været ren ravnerock i nat elller har i fået sovet?

Anmeld

21. april 2010

Monica

MariaE skriver:

det er ikke hverken første eller sidste gang det vil hjælpe et barn at drope komælk...nogle børn får simpelthen dårlige ørere af komælk...desværre.

Jeg ved det... Min zonetrapeut sagde at vi kunne undgå ca halvdelen af "ørerbørnene" hvis vi ikke var så opsatte på mælk, mælk, mælk...

Se evt www.komælk.dk

Mange steder i verden drikker folk slet ikke mælk, og de lever fint uden...

Monica

Anmeld

22. april 2010

birgittemarie

Nøj, det lyder hårdt. Og stakkels lille fyr, at han bare skal kravle omkring med ørepine til han bliver gammel nok til dræn.

Men FEDT, du fandt en løsning, så I kunne få sovet forleden! Håber de næste nætter også er gået godt med hævet hovedgærde?

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.