Arhmen, hvorfor ikke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Tynen

Nå, i dag var så dagen hvor Stella skulle have eftertjekket hendes dræn, så afsted det gik til ørelægen.

Det hele var lige som det skulle være, og ja.. Så så jeg mit snit til at udspørge hr. Ørelæge om han måske havde lyst til at tage et kig på Paw nu vi var der.
Efter en helvedsnat med skrig og skrål fra kl. 2345 til 0340 var jeg rent ud sagt desperat efter en forklaring.

Og ja - Paw har væske på begge ører og er desuden for lille til at de kan gøre noget ved det lige pt.
(Hvorfor ved jeg ikke, da jeg har hørt om børn på 6 mdr. der har fået dræn i)

Så det er staus pt. Vi skal derop igen i maj, så der bliver nok ikke søvn til os den næste måned.
Godt man er i træning så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Louise mortil4

Det er sgu da noget møg også kan de ikke gøre noget for ham. Håber virkelig den næste månede går hurtigt og at de så kan gøre noget for ham og dig.

Men dejligt at det så fint ud med Stella, men hende har i vel heller ikke mærket noget til rigtig om natten har i??

Anmeld

19. april 2010

Joan ( Smallie )

Det bare løgn. Fuck hvor træls.

Mente han slet ikke det kunne nå at gå væk af sig selv?? Og kan han slet ikke gøre noget ved det? Kan da ikke passe.

Kan du ikke lade han sidde lidt mere op når han sover måske, vil det ikke hjælpe lidt på det.

Anne har nogen gange sovet på baby sækkepude med et håndklæde over så den ikke var så blød og det har virket her for den faldt hun ikke ned af.

Ej hvor er det bare træls for jer/dig.

Du må jo sige til hvis der er noget jeg kan gøre

Anmeld

19. april 2010

Lene76

ej for s det er da noget L...

Godt at stellas sad som de skulle, men æv at Paw osse ska være ørebarn.... Vores ørelægen sagde at de skulle helst være 8 mdr før de fik dræn i, men i meget sjældende tilfælde fik børn under den alders osse dræn.... men fik aldrig en forklaring på hvorfor.

jeg vil nok gøre som Joan forslår det med at lig ham højt og evt panodil til at ta det væreste..... go bedring med ham håber hans væske hurtigt forsvinder.

Anmeld

19. april 2010

..

Øv øv øv hvor uretfærdigt er det lige.. Håber det af en eller anden grund går i sig selv igen og I igen kan få lov at sove om natten

Anmeld

19. april 2010

linemus

Åh nej dog. Typisk at de så heller ikke kan gøre noget nu, nu hvor I alligevel har fået en forklaring på hyleriet. Nå, men nu ved du da hvorfor han skal være så besværlig om natten... 

Line

Anmeld

19. april 2010

Monica

Hej

Tobias var 7,5 mdr da han fik lagt dræn... Og spurgte deroppe og hun sagde at nogle fik det lagt når de var yngre...

Kan ikke se fordelen ved at vente, det er både synd for jer og Paw...

Min SP fortalte vist også at hun have et par stykker uden 6 mdr der havde fået det lagt...

Moni

Anmeld

19. april 2010

Tynen

Hej

Tobias var 7,5 mdr da han fik lagt dræn... Og spurgte deroppe og hun sagde at nogle fik det lagt når de var yngre...

Kan ikke se fordelen ved at vente, det er både synd for jer og Paw...

Min SP fortalte vist også at hun have et par stykker uden 6 mdr der havde fået det lagt...

Moni

Jeg må indrømme at jeg heller ikke forstår at vi skal vente.
- Altså, hvis muligheden for at få ham fikset er til stede, kan man da lige så godt få det overstået.
Men hvad - Det har lettet en del at der rent faktisk er en grund til galskaben.
Så håber jeg dælme bare ikke at det fortsætter når drænene ER kommet i.
(Seriøst - Så hopper jeg sgu i havnen! Jeg skal snart starte på arbejde og havde da håbet på bare en nats sammenhængende søvn inden.      )

Var der ovrhovedet nogen bedring ved Tobias efter at han fik dem i, eller var situationen uændret?
Tænker bare lidt, at Paw aldrig har sovet igennem, så enten har han altid haft et eller andet med ørerne, eller også har han bare et ufattelig dårligt sovehjerte.

Anmeld

20. april 2010

Hyner

Dèt sket så bar e lig det der...

Stakkels fyr og jer... Men dejligt at få en forklaring alligevel...

Håber også at april kommer til at gå lidt hurtigere for jer, selvomdet nok bliver like hell at night...

Men helt ærligt tynis, 50/50 godt nyt, kan du så forlange mere??

Trøste Mig

Anmeld

20. april 2010

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Nå, i dag var så dagen hvor Stella skulle have eftertjekket hendes dræn, så afsted det gik til ørelægen.

Det hele var lige som det skulle være, og ja.. Så så jeg mit snit til at udspørge hr. Ørelæge om han måske havde lyst til at tage et kig på Paw nu vi var der.
Efter en helvedsnat med skrig og skrål fra kl. 2345 til 0340 var jeg rent ud sagt desperat efter en forklaring.

Og ja - Paw har væske på begge ører og er desuden for lille til at de kan gøre noget ved det lige pt.
(Hvorfor ved jeg ikke, da jeg har hørt om børn på 6 mdr. der har fået dræn i)

Så det er staus pt. Vi skal derop igen i maj, så der bliver nok ikke søvn til os den næste måned.
Godt man er i træning så

Hvordan har han så sovet i nat den bette?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.