Arhmen, hvorfor ikke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Millebasse

Øv hvor træls for jer og Paw at han skal bøvle med ørerne..

Men dejligt at alt var fint med Stellas ører

Bastian havde væske i begge ører, da han var 8 mdr. gammel og de ville først ligge dræn da han var 1 år gammel. Så han havde mellemørebetændelse hv. 14. dag indtil han blev et år. Jeg tiggede ørelægen om at ligge dræn, men han ville ikke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Tynen

Millebasse skriver:

Øv hvor træls for jer og Paw at han skal bøvle med ørerne..

Men dejligt at alt var fint med Stellas ører

Bastian havde væske i begge ører, da han var 8 mdr. gammel og de ville først ligge dræn da han var 1 år gammel. Så han havde mellemørebetændelse hv. 14. dag indtil han blev et år. Jeg tiggede ørelægen om at ligge dræn, men han ville ikke!!!

Ej, det forstår jeg så bare slet ikke!

Altså, jeg kan på en måde godt forstå at de er lidt tilbageholdende med Paw.
Han er den gladeste dreng om dagen, så det er faktisk kun om natten han er mest ramt af det.
Men om jeg fatter at de vil trække det med børn der virkelig er forpint af det både dag og nat.
Ej, det er sgu en ommer.

Anmeld

20. april 2010

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvordan har han så sovet i nat den bette?

Jeg hævede hans seng da han kom i seng i går og for 2. gang i HELE sit liv sov ungen (næsten - Han klynkede lidt ved 3-tiden, men faldt åbenbart i søvn igen lidt efter) igennem

Jeg aner ikke om det var det der gjorde udslaget, men jeg var helt rundt på gulvet i morges da jeg vågnede ved at Stella kaldte kl. 0730.

Jeg tænkte bare: Nu ligger han død derinde, og turde næsten ikke gå ind og kigge til ham.

Men nej - Kl. 0750 gav han lyd fra sig!
Arhmen... Fan-fucking-tastisk!

(Og nu har jeg sikkert jinxet det for vildt, så nu sover han sikkert ikke igennem igen de næste 12 måneder)

Anmeld

20. april 2010

Marco2

Tynen skriver:

(Og nu har jeg sikkert jinxet det for vildt, så nu sover han sikkert ikke igennem igen de næste 12 måneder)

Rookie mistake...

Men fedt at du endelig har fået sovet. 

AG

Anmeld

20. april 2010

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Jeg hævede hans seng da han kom i seng i går og for 2. gang i HELE sit liv sov ungen (næsten - Han klynkede lidt ved 3-tiden, men faldt åbenbart i søvn igen lidt efter) igennem

Jeg aner ikke om det var det der gjorde udslaget, men jeg var helt rundt på gulvet i morges da jeg vågnede ved at Stella kaldte kl. 0730.

Jeg tænkte bare: Nu ligger han død derinde, og turde næsten ikke gå ind og kigge til ham.

Men nej - Kl. 0750 gav han lyd fra sig!
Arhmen... Fan-fucking-tastisk!

jo jo jeg tror bare du skal blive ved med at hæve ham op så han kan få ro på de små øre ind til de vil gøre noget ved det.

For for hulen da det er sku da for fedt( og meget han ikke var død) men kan godt huske hvordan det var da Anne begyndte at sove igennem.

for at det bliver sådan frem over nu har jo måske fået smag for at sove.

Og forresten så husk at høve barnevogn også. Vi gør det ved at putte sådan et ringbind ned under madresen det virker her

Anmeld

20. april 2010

Lulle25

Hej Trine forstår da heller ikke han er for lille til dræn.

Har jo selv en søn der ikke gider sove, så måske det også er væske her?

Håber på snarlig nattesøvn hos jer ( og os)

knus

Anmeld

20. april 2010

Anja

Lækkert, at I begge har fået en god nattesøvn

Elias fik dræn, da han var knap 11 mdr, så vores ørelæge har i al fald ikke en regel om, at de skal være 1 år+.

Anmeld

20. april 2010

Monica

Vi har giver Tobias mange panodiler fordi han græd og havde ondt i ørerne... Det er det eneste der har hjulpet ham, vi har self også hævet hans seng... Men for at svare på dit spørgsmål om hvorlænge det tog, inden det hjalp, såe...  Det hjalp på den måde at han kan/kunne falde i søvn UDEN skrigeri, thank you g..., men stadig vågnede og græd og græd om natten + stadig om dagen...

MEN efter vi har droppet alt komælk i kosten, SÅ har vi fået en anden dreng Så her var det ikke kun ørerne der drillede... Men de gjorde bestemt ikke situationen bedre...

Hvis jeg var dig ville jeg ringe lidt rundt til de forskellige ørelæger...

Kram herfra...

Anmeld

20. april 2010

Muffinmus

congratz...lyder super fedt med dine unger

Anmeld

20. april 2010

Muffinmus

Monica skriver:

Vi har giver Tobias mange panodiler fordi han græd og havde ondt i ørerne... Det er det eneste der har hjulpet ham, vi har self også hævet hans seng... Men for at svare på dit spørgsmål om hvorlænge det tog, inden det hjalp, såe...  Det hjalp på den måde at han kan/kunne falde i søvn UDEN skrigeri, thank you g..., men stadig vågnede og græd og græd om natten + stadig om dagen...

MEN efter vi har droppet alt komælk i kosten, SÅ har vi fået en anden dreng Så her var det ikke kun ørerne der drillede... Men de gjorde bestemt ikke situationen bedre...

Hvis jeg var dig ville jeg ringe lidt rundt til de forskellige ørelæger...

Kram herfra...

det er ikke hverken første eller sidste gang det vil hjælpe et barn at drope komælk...nogle børn får simpelthen dårlige ørere af komælk...desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.