Simo klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2008

LouiseViola

Joan ( Smallie ) skriver:

LouiseViola skriver:

Hejsa
Vi er de galde ejere af en Bertini (tror at det er samme fabrikant som Simo- kan det ikke passe?)
Nå men den er vi ihvertfald meget galde for, den er endnu ikke falmet, og har alligevel 3 år på bagen, men har selvfølgelig stået inde når vi ikke har brugt den - og den er heller ikke faldet sammen. Det er sådan en model der drejer meget nemt pga et bestemt system ved hjulene.
Solskinshilsner
Louise

Sådan en har vi også og er bare super glad for den. Den er godt nok købt brugt men den klare bare lige det den skal.

Den er heller ikke falmet eller falden sammen. Og så kan der stå en lift i den når nu der kommer en mere;)

Joan

Godt du skrev det med liften Joan! Havde helt glemt det! Vi brugte den nemlig også til liften da Viola var helt lille, for nogen gange er det ski lidt lettere at køre afsted med klapvogen.:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

Astrid P

MrsMartens skriver:

Jeg har en jeg gerne vil sælge..... Den er absolut brugt, men stadig god!! Du kan lige smide en besked, hvis du vil se billeder!!

Hah, jeg skal faktisk se på en i morgen her i Århus, men hvis den ikke lever op til forventningerne, så kan det være jeg vender tilbage til dig...
KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.