Simo klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.056 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Assi

Hej med jer

Hører egentlig slet ikke til jeres gruppe (hører til august 07) men I er jo sådan en aktiv gruppe så måske nogle af jer kan hjælpe.

Er der nogle af jer der kender til SIMO klapvogne? Gode/dårlige erfaringer? kigger på en brugt nemlig..

Vh Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Astrid P

Hej Astrid :D
Desværre kender jeg ikke til deres klapvogne, men vi har en brugt Simo barnevogn, og er meget tilfredse med den...
Kh Astrid

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

ha ha ha astrid...nøjagtig samme indlæg skulle jeg til at skrive...jeg er hamrende glad for min simo barnevogn

Anmeld

4. juni 2008

Grynt

Hej, vognen i sig selv skulle vist være rigtig fin, MEN den falmer a. h. til og inden ret længe er den tude grim, desværre :(

Anmeld

4. juni 2008

Assi

Tak for det piger :D Jeg har hørt en sige at hendes faldt sammen?! :-o Så jeg ved ikke lige.... vi har nemlig også selv barnevogn i simo, som vi er rigtig glade for... men om klapvognen er lige så god..ja det er jo så lige det..at falde sammen og falme er ikke lige de bedste egenskaber :S
Men tak for erfaring anyway :)

Anmeld

4. juni 2008

LouiseViola

Hejsa
Vi er de galde ejere af en Bertini (tror at det er samme fabrikant som Simo- kan det ikke passe?)
Nå men den er vi ihvertfald meget galde for, den er endnu ikke falmet, og har alligevel 3 år på bagen, men har selvfølgelig stået inde når vi ikke har brugt den - og den er heller ikke faldet sammen. Det er sådan en model der drejer meget nemt pga et bestemt system ved hjulene.
Solskinshilsner
Louise

Anmeld

4. juni 2008

Astrid P

LouiseViola skriver:

Hejsa
Vi er de galde ejere af en Bertini (tror at det er samme fabrikant som Simo- kan det ikke passe?)
Nå men den er vi ihvertfald meget galde for, den er endnu ikke falmet, og har alligevel 3 år på bagen, men har selvfølgelig stået inde når vi ikke har brugt den - og den er heller ikke faldet sammen. Det er sådan en model der drejer meget nemt pga et bestemt system ved hjulene.
Solskinshilsner
Louise

Hej Louise.
Nu har jeg lige været lidt igang med at se på den barnevogn, og den ser da super lækker ud! Især det der smarte system med hjulene er jeg imponeret over... Er det en model du vil anbefale?
KH Astrid - ikke den Astrid der startede tråden, men bare en anden Astrid som nu er igang med at overtage...;)

Anmeld

5. juni 2008

LouiseViola

Astrid P skriver:

LouiseViola skriver:

Hejsa
Solskinshilsner
Louise

Hej Louise.
Nu har jeg lige været lidt igang med at se på den barnevogn, og den ser da super lækker ud! Især det der smarte system med hjulene er jeg imponeret over... Er det en model du vil anbefale?
KH Astrid - ikke den Astrid der startede tråden, men bare en anden Astrid som nu er igang med at overtage...;)

Hej Astrid
Ja jeg kan varmt anbefale den. Det er en super god klapvogn. Nem at klappe sammen og smide ind i bilen, også er det lækkert med de der hjuler der drejer super nemt - specielt når man bor i byen eller er ude at handle, hvor man skal dreje uden om en masse ting hele tiden.
Det eneste lille "men" er, at den ikke har svingbart styr, men det kan selvfølgelig være at modellen har fået det nu? Men på trods af at styret ikke kan svinges, så er det nemt nok at vende kassen alligevel, så barnet kan altså både se ud i verden eller have øjenkontakt med dig.

Ellers har jeg et par veninder som er en Teutonia (hmmm mon det staves sådan??) Nå men det er også en rigtig lækker vogn, den har dog ikke "sving-hjul".

Solskinshilsner
Louise

Anmeld

5. juni 2008

MrsMartens

Astrid P skriver:

LouiseViola skriver:

Hejsa
Solskinshilsner
Louise

Hej Louise.

Jeg har en jeg gerne vil sælge..... Den er absolut brugt, men stadig god!! Du kan lige smide en besked, hvis du vil se billeder!!

Anmeld

5. juni 2008

Joan ( Smallie )

LouiseViola skriver:

Hejsa
Solskinshilsner
Louise

Sådan en har vi også og er bare super glad for den. Den er godt nok købt brugt men den klare bare lige det den skal.

Den er heller ikke falmet eller falden sammen. Og så kan der stå en lift i den når nu der kommer en mere;)

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.