Astrid P skriver:LouiseViola skriver:
Hejsa
Vi er de galde ejere af en Bertini (tror at det er samme fabrikant som Simo- kan det ikke passe?)
Nå men den er vi ihvertfald meget galde for, den er endnu ikke falmet, og har alligevel 3 år på bagen, men har selvfølgelig stået inde når vi ikke har brugt den - og den er heller ikke faldet sammen. Det er sådan en model der drejer meget nemt pga et bestemt system ved hjulene.
Solskinshilsner
Louise
Hej Louise.
Nu har jeg lige været lidt igang med at se på den barnevogn, og den ser da super lækker ud! Især det der smarte system med hjulene er jeg imponeret over... Er det en model du vil anbefale?
KH Astrid - ikke den Astrid der startede tråden, men bare en anden Astrid som nu er igang med at overtage...;)
Hej Astrid
Ja jeg kan varmt anbefale den. Det er en super god klapvogn. Nem at klappe sammen og smide ind i bilen, også er det lækkert med de der hjuler der drejer super nemt - specielt når man bor i byen eller er ude at handle, hvor man skal dreje uden om en masse ting hele tiden.
Det eneste lille "men" er, at den ikke har svingbart styr, men det kan selvfølgelig være at modellen har fået det nu? Men på trods af at styret ikke kan svinges, så er det nemt nok at vende kassen alligevel, så barnet kan altså både se ud i verden eller have øjenkontakt med dig.
Ellers har jeg et par veninder som er en Teutonia (hmmm mon det staves sådan??) Nå men det er også en rigtig lækker vogn, den har dog ikke "sving-hjul".
Solskinshilsner
Louise
Anmeld