Afstemning - hvordan holder/holdte i barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

LISBETH:-)

mayapigen skriver:

Ja netop, det var da en god ide! Og det er jo enlig meget billigt.. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad vi gør, men godt med en masse gode ideer! Hvor hurtigt havde i planlagt barnedåben? For går ud fra man hurtigt skal bestille tid i kirken..

Jeg tror vi arrangerede det hele ca. 2 måneder før. Hun blev døbt da hun var 4 måneder, og det bliver den næste også :-) Vi holdte det en søndag, men rigtig mange af vores venner har valgt at holde deres om lørdagen, så skal man ikke være ret længe i kirken, da der jo ikke er nogen rigtig gudtjeneste. Men min erfarring siger at det er dyrer at holde det en lørdag, da folk så drikker mere, og ikke har så travlt med at komme hjem, som hvis det er en søndag, hvor de fleste jo skal op og på arbejde næste dag.

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Liljesilas

lisbeth2910 skriver:

Jeg tror vi arrangerede det hele ca. 2 måneder før. Hun blev døbt da hun var 4 måneder, og det bliver den næste også :-) Vi holdte det en søndag, men rigtig mange af vores venner har valgt at holde deres om lørdagen, så skal man ikke være ret længe i kirken, da der jo ikke er nogen rigtig gudtjeneste. Men min erfarring siger at det er dyrer at holde det en lørdag, da folk så drikker mere, og ikke har så travlt med at komme hjem, som hvis det er en søndag, hvor de fleste jo skal op og på arbejde næste dag.

Lisbeth

Ja det er jeg sikker på du har ret i, men ulæmpen for os, er vi har gæster fra Kbh og Odense (vi bor selv i Aalborg) og det er lang kørsel for få timers barnedåb, når man skal på arbejde næste dag... Hmmm ved godt nok ikke lige hvad vi gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.