Afstemning - hvordan holder/holdte i barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Liljesilas

Marge skriver:

Vi bestilte mad udefra til ca 30 mennesker, forret hovederet og dessert.. Og så ellers kaffe og et kransekagehorn til skrub hjem mad Vi holdte det i mine forældres store hus+ have.. Det var stille og roligt og rigtig hyggeligt.. Næste gang kunne jeg godt tænke mig selv at lave maden, meen, det er der nok ikke lige tid til

Lyder så hyggeligt - blev det ikke meget dyrt så?

Jeg havde drømt om at vi skulle grille eller noget udenfor, men det kan vi ikke alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Margorie

Det var faktisk ikke så dyrt igen- 4500kr i alt og der var rigeligt med mad til 10 personer ekstra

Jeg ville også gerne ha grillet for vejret var bare perfekt, men vi havde kun en lille kuglegrill så det ville ha taget lang tid hehe..

Anmeld

17. april 2010

Munder

Vi havde hyret en kok til at lave en let andetning/frokostbuffet.Det var super lækkert og ganske passende på en søndag, hvor alle skulle op næste dag og på arbejde

Anmeld

17. april 2010

Liljesilas

Marge skriver:

Det var faktisk ikke så dyrt igen- 4500kr i alt og der var rigeligt med mad til 10 personer ekstra

Jeg ville også gerne ha grillet for vejret var bare perfekt, men vi havde kun en lille kuglegrill så det ville ha taget lang tid hehe..

Okay det var jo billigt!

Anmeld

17. april 2010

Liljesilas

Munder skriver:

Vi havde hyret en kok til at lave en let andetning/frokostbuffet.Det var super lækkert og ganske passende på en søndag, hvor alle skulle op næste dag og på arbejde

Rigtig god ide, min sted bror er kok, og har tilbudt at lave noget med, så måske man skulle sige ja til det tilbud

Anmeld

17. april 2010

SHERO

Jeg havde lejet et fest lokale i boligforeningen, så lavede jeg maden selv. Lavede nogen lette lækre retter, 3 forskellige slags madtærter, frikadeller, 2 forskellige grønne salater, 2 forskellige pastasalater, hjemmebagt brød. Faktisk ret let, lavede tærter og frikadeller ugen inden og smed det i fryseren og så salaten dagen inden som min veninde så blandede sammen inden det blev serveret. Havde så gemt alle kcal til den kæmpe dåbskage jeg havde lavet, og de andre kager. :-)

Jeg havde købt øl og sodavand til i tyskland... Vi var 21 og det var rigtig rigtig hyggeligt. Er i hvert fald glad for jeg lavede det hele selv, og synes faktisk det gik rigtig godt, taget i betrækning at jeg er alene mor og tiden ikke er den store, så var det slet ikke uoverskueligt fordi menuen var så enkel... :-)

(havde lavet det som buffé forresten) :-)

Anmeld

17. april 2010

JustAnotherName

Buffet  (begge gange)

Første gang holdte vi det i et skønt lokale ude ved en golfklub.

Anden gang holdte vi det på en restaurant midt i centrum.

Anmeld

17. april 2010

LISBETH:-)

Vi var på en lokal restaurant hvor vi fik champagne brunch vi var ca. 40 mennesker og det blev 5500 kr. alt inkl.

Jeg synes det var dejligt at vi slet ikke skulle spekulere på noget. Vi kunne bare komme og sætte os, og så rejse os igen når det var slut.

Denne gang har vi allerede planlagt at vi skal på en anden restaurant, og have forkost buffet.

Vi er ikke til at det skal være alt for højtideligt derfor ville vi aldrig vælge 3 retters menu. Men er mere til noget afslappet hvor alle de børn vi kender også kan hygge sig.

Lisbeth

Anmeld

17. april 2010

E.T

Vi har tænkt hos at holde navefest med brunch og kage senere

ca. 60 mennesker

Anmeld

17. april 2010

Liljesilas

lisbeth2910 skriver:

Vi var på en lokal restaurant hvor vi fik champagne brunch vi var ca. 40 mennesker og det blev 5500 kr. alt inkl.

Jeg synes det var dejligt at vi slet ikke skulle spekulere på noget. Vi kunne bare komme og sætte os, og så rejse os igen når det var slut.

Denne gang har vi allerede planlagt at vi skal på en anden restaurant, og have forkost buffet.

Vi er ikke til at det skal være alt for højtideligt derfor ville vi aldrig vælge 3 retters menu. Men er mere til noget afslappet hvor alle de børn vi kender også kan hygge sig.

Lisbeth

Ja netop, det var da en god ide! Og det er jo enlig meget billigt.. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad vi gør, men godt med en masse gode ideer! Hvor hurtigt havde i planlagt barnedåben? For går ud fra man hurtigt skal bestille tid i kirken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.