Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg spørger fordi vi ikke kan finde ud af hvad vi vil, eller hvad man kan tillade sig... Jeg vil gerne have en plan, så det er lige til, når babyen er kommet.
Skriv endelig også hvordan i gjorde det
Hilsen Maya
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen vi fik en af min svigerfars venner som er slagter til at komme og lave mad på grillen, der var buffet med salat osv og så kaffe og kage til dessert
MorpåSjælland skriver: Jamen vi fik en af min svigerfars venner som er slagter til at komme og lave mad på grillen, der var buffet med salat osv og så kaffe og kage til dessert
Rigtig god ide, men tror ikke vi kan holde det udendørs, så det kan vi desværre ikke.
Vi havde en kæmpe pavillion så er det intet problem
Ellers lej et sted indenfor hvor i stadig godt kan have buffet og bestil maden eller lav den selv
MorpåSjælland skriver: Ellers lej et sted indenfor hvor i stadig godt kan have buffet og bestil maden eller lav den selv
Det var meningen vi ville holde den hjemme ved mine svigerforældre, men det vil de vist ikke have alligevel - der skulle vi nemlig have været ude. Ja det kunne vi også, så skal man ikke tænke på hjemmet bagefter (vi bor i lejlighed)
LouiseVous skriver: Til Astrid's dåb fik vi forret, hovedret, dessert og kaffe- kage- frugt. Vi var 12 i alt.
Til Astrid's dåb fik vi forret, hovedret, dessert og kaffe- kage- frugt. Vi var 12 i alt.
LouiseVous skriver: Glemte at skrive at jeg holdte det hjemme ved mig selv
Glemte at skrive at jeg holdte det hjemme ved mig selv
Rigtig god ide, men vi skal have 32 med, og så synes jeg hurtigt det bliver dyrt med en 3 retters menu, når vi også skal have drikkelse...
Vi bestilte mad udefra til ca 30 mennesker, forret hovederet og dessert.. Og så ellers kaffe og et kransekagehorn til skrub hjem mad Vi holdte det i mine forældres store hus+ have.. Det var stille og roligt og rigtig hyggeligt.. Næste gang kunne jeg godt tænke mig selv at lave maden, meen, det er der nok ikke lige tid til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128