Jeres budget for bryllup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hold da op det ser godt ud! Sådan som jeg opfatter dig så er det bare LIGE I ØJET! Hvor er det bare en fantastisk brudebuket!!

Min brudebuket, var en gave fra min veninde, der er super god til det der med blomster.

En anden veninde havde sat mit hår og syet min kjole Du ved så mange sting man syr på sin brudekjole, så mange tårer får man i sit ægteskab, så jeg syede IKKE selv noget på den hehe...

Lagde du mærke til billedet med mig, og de 3 riddere foran? Jeg tænkte at man lieg skulle have riddere til at passe på én de sidste 500 meter, så jeg ikke blev bortført hehe.

Min far bandt båndet om vores hænder sammen Så han var også med i det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

anmaj

det er nok ikke helt galt... kommer an på hvor mange i skal være... (kan ikke lige huske om du skrev det)

vi var ca. 50. og vi kom af med 35.000 inkl. mad, kage, musik, tøj, ringe...... og alt hvad der hører til.

Vi havde nemlig heller ikke pengene til noget voldsomt, så det blev sådan og jeg kan overhovedet ikke se nogen fejl ved det. og vi har været til et bryllup der kostede over 100.000 og det var bare noget lort!!!!

held og lykke med planlægningen. og godt bryllup til den tid.

Anmeld

17. april 2010

Moar'en

Vi var 76 personer og vores løb om i ca 70.000.

Anmeld

17. april 2010

angelmom

Anonym skriver:

Godmorgen de skønne damer!

For det første, jeg er lige ano da det bestemt ikke er meldt ud endnu officielt.. MEN! Vi skal sku giftes!!!

Det blev vi enige om i går.. Han friede til mig meget uromantisk efter vi havde snakket bryllup en time.. Men tror nu at der kommer et rigtig frieri på et tidspunkt..

Datoen hedder juli/august næste år..

Men vi kom til at snakke, vi har altid været enige oma t vi ikke vil holde et kæmpe bryllup på slot/herregård osv..At vi ville have utraditonel menu, vi blev faktisk enige om helstegt pattegris!

Men hvordan har jeres budgetter set ud til jeres bryllupper? Er vi helt ude i hampen når vi regner med at vi kan holde det for 20.000??

Håber på nogle gode indput!

Knus Ano som er begyndt at savle over kjoler!

super tillykke!! nu har jeg altid sagt at jeg aldrig vil giftes, og det har jeg så gjort lige siden at jeg var en bette pige! hverken mine egne forældre og da slet ikke nogen af mine veninder er særlig godt forbilleder..

Men hvis det nu var at min mr. right skulle fri, så bliver det sgu i frokost pausen på rådhuset, også ud og have en pizza bagefter!!

Også kan vi evt. spare på til det helt stor kirke bryllup, også bliver det osse dyset godt og grundigt ned, i nogle år...¨

Jeg gider ikke at bruge flere 1000 kroner på noget som måske ikke vil komme til at holde, så heller være 101% sikker..

( jeg har bare lige et par veninder og nogle forældre som vil se mig sige " ja" til en mand som hvid brud før at de tør tro på det..)

Anmeld

17. april 2010

iln

Ja her har vi valgt marengsbrylluppet som nogen vil kalde det. Det betyder rigtig meget for os og vores budget er på 80.000 kr. Men nu går jeg "desværre" heller ikke på kompromis med noget så eksempelvis min kjole er faktisk ret dyr, men sådan er min tankegang. Hvis vi begge ikke havde den tankegang havde vi kunne gøre det for meget mindre.

Anmeld

17. april 2010

Anonym trådstarter

Det er mig Findusinde...

Vi var ellers enige om at det skulle holdes hemmeligt nogle måneder endnu.. Men sådan blev det ikke..

SÅ kan skrige ud til hele verdenen! JEG SKAL GIFTES!

Anmeld

18. april 2010

JonTri

Anonym skriver:

Det er mig Findusinde...

Vi var ellers enige om at det skulle holdes hemmeligt nogle måneder endnu.. Men sådan blev det ikke..

SÅ kan skrige ud til hele verdenen! JEG SKAL GIFTES!

TILLYKKE... Vi gifter os her den 15. maj og vores budget er på 60-70.000 og der er 48 indbudte... men der kan være en del skjulte udgifter... jeg skal f.eks have extensions i, lave negle. Mange af disse ting betales løbende under planlægning, så indtil videre er alt betalt kontant (og jeg har taget ekstra vagter). Den store regning for os bliver mad, fotograf (her ville jeg ikke spare) og dj (billigere end band)... men det løber jo op det hele.

Har valgt at holde en fest hvor jeg ikke skal folde så meget som en serviet... men det er jo smag og behag.

Anmeld

18. april 2010

Kløver

Anonym skriver:

Godmorgen de skønne damer!

For det første, jeg er lige ano da det bestemt ikke er meldt ud endnu officielt.. MEN! Vi skal sku giftes!!!

Det blev vi enige om i går.. Han friede til mig meget uromantisk efter vi havde snakket bryllup en time.. Men tror nu at der kommer et rigtig frieri på et tidspunkt..

Datoen hedder juli/august næste år..

Men vi kom til at snakke, vi har altid været enige oma t vi ikke vil holde et kæmpe bryllup på slot/herregård osv..At vi ville have utraditonel menu, vi blev faktisk enige om helstegt pattegris!

Men hvordan har jeres budgetter set ud til jeres bryllupper? Er vi helt ude i hampen når vi regner med at vi kan holde det for 20.000??

Håber på nogle gode indput!

Knus Ano som er begyndt at savle over kjoler!

først stort tillykke

vi ville også rigtig gerne giftes, har da snakket en dato, men pga mange ting, kan vi ikke være 100% sikre i datoen da meget spilelr ind, både evt en graviditet, hvis vi er så heldige der snart er gevinst, og kommunen. vi satser på start juni 2011

vi har sat budget, og med tøj, mad, forsamlingshus, alt kommer det ca til at lyde på 70.000, vi er dog sikre på vi nok kan få priserne en smule ned, men da vi skal ahve mange gæster gæster, er det det som trækker voldsomt op i budgettet. Vi har så også næsten 70 gæster der skal med, selvom det kun lige er de nærmeste

min kjole er også en lidt halvdyr post, kjolen kunne gøres billigere,men da jeg har fundet kjolen, og den ikke kan fås her i landet, skal den specialbestilles hjem, vis sverige fra australien. kjolen koster ca 7-8000 og så kommer fragt, så vi har sat 10.000 af til kjolen alene. men da jeg er igang med stort vægttab, og kjolen er en ting jeg virkelig er motiveret for at tabe mig for, synes manden det er helt ok, og man bliver jo kun gift en gang(grunden til kjolen ikke fås herhjemme er den hvid, men har nogle detaljer, som ikke er hvide, man vælger selv farven, hvor jeg er vild efter farven lilla)

prisen afhænger jo også meget efter hvad man er til, og hvad man kan få tingene for, som sagt er vores store poster bla min kjole, men også de mange gæster.

men synes da slet ikke dte lyder vildt med 20.000, hvordan har i sat de forskellige priser ? bare fotograf synes jeg var vildt dyrt

håber i finder frem til det rigtige for jer, og det bliver en fantastisk dag for jer begge

Anmeld

18. april 2010

Brams

Vi var 34 mennesker til vores bryllup og vi brugte ca. 85.000 kr. alt incl.

Anmeld

18. april 2010

MariaJ

rikkekrogh skriver:

TILLYKKE... Vi gifter os her den 15. maj og vores budget er på 60-70.000 og der er 48 indbudte... men der kan være en del skjulte udgifter... jeg skal f.eks have extensions i, lave negle. Mange af disse ting betales løbende under planlægning, så indtil videre er alt betalt kontant (og jeg har taget ekstra vagter). Den store regning for os bliver mad, fotograf (her ville jeg ikke spare) og dj (billigere end band)... men det løber jo op det hele.

Har valgt at holde en fest hvor jeg ikke skal folde så meget som en serviet... men det er jo smag og behag.

Det var også mit indtryk at der var mange "skjulte" udgifter, eller måske rettere ting man havde glemt indtil man stod og manglede dem. Når det er sagt så trior jeg rigtig meget handler om hvor meget man er villig til at gøre selv. Vi ville heller ikke stå med det praktiske, og betalte os fra madlavning, borddækning, blomsterdekorationer og rengøring ved at spise ude. Til gengæld havde vi ringene i forvejen (vores forlovelsesringe), fik fotografering gratis ved at bruge en ven som fotograf, og mine svigerforældre betalte tøj til min mand.  

De 70.000 kr jeg nævnte i indlægget før var inklusiv overnatning på hotel på bryllupsnatten (fordi vi havde huset stopfyldt af tilrejsende gæster og ikke orkede at skulle bruge vores første morgen som mand og kone på at organisere morgenmad for hele familien), ca. 7000 til bryllupsrejse (vandretur i de svenske fjelde) og tilskud til en flybillet til min søster, der skulle komme fra USA. Det er desuden i norske kroner, som er mindre værd end danske, så den reelle totalpris for selve brylluppet var nok nærmere 50.000 dkr (inklusiv alt fra invitationer til takkekort og print af billeder efter brylluppet). Vi havde en reception om eftermiddagen, som vi selv stod for hjemme med brylllupskage, kaffe og champagne til ca. 40 voksne + en del børn, og middag om aftenen til ca. 30 voksne + 5 børn til ca. 1000 kr pr kuvert. Jeg synes bestemt ikke vores bryllup blev dyrt i forhold til hvad vi fik for pengene.

Vi betalte også meget af det undervejs (tøj efterhånden som det blev købt osv), og betalte alt kontant.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.