Anonym skriver:
Godmorgen de skønne damer!
For det første, jeg er lige ano da det bestemt ikke er meldt ud endnu officielt.. MEN! Vi skal sku giftes!!!
Det blev vi enige om i går.. Han friede til mig meget uromantisk efter vi havde snakket bryllup en time..
Men tror nu at der kommer et rigtig frieri på et tidspunkt.. 
Datoen hedder juli/august næste år.. 
Men vi kom til at snakke, vi har altid været enige oma t vi ikke vil holde et kæmpe bryllup på slot/herregård osv..At vi ville have utraditonel menu, vi blev faktisk enige om helstegt pattegris! 
Men hvordan har jeres budgetter set ud til jeres bryllupper? Er vi helt ude i hampen når vi regner med at vi kan holde det for 20.000??
Håber på nogle gode indput! 
Knus Ano som er begyndt at savle over kjoler! 
først stort tillykke 
vi ville også rigtig gerne giftes, har da snakket en dato, men pga mange ting, kan vi ikke være 100% sikre i datoen da meget spilelr ind, både evt en graviditet, hvis vi er så heldige der snart er gevinst, og kommunen. vi satser på start juni 2011
vi har sat budget, og med tøj, mad, forsamlingshus, alt kommer det ca til at lyde på 70.000, vi er dog sikre på vi nok kan få priserne en smule ned, men da vi skal ahve mange gæster gæster, er det det som trækker voldsomt op i budgettet. Vi har så også næsten 70 gæster der skal med, selvom det kun lige er de nærmeste 
min kjole er også en lidt halvdyr post, kjolen kunne gøres billigere,men da jeg har fundet kjolen, og den ikke kan fås her i landet, skal den specialbestilles hjem, vis sverige fra australien. kjolen koster ca 7-8000 og så kommer fragt, så vi har sat 10.000 af til kjolen alene. men da jeg er igang med stort vægttab, og kjolen er en ting jeg virkelig er motiveret for at tabe mig for, synes manden det er helt ok, og man bliver jo kun gift en gang(grunden til kjolen ikke fås herhjemme er den hvid, men har nogle detaljer, som ikke er hvide, man vælger selv farven, hvor jeg er vild efter farven lilla)
prisen afhænger jo også meget efter hvad man er til, og hvad man kan få tingene for, som sagt er vores store poster bla min kjole, men også de mange gæster.
men synes da slet ikke dte lyder vildt med 20.000, hvordan har i sat de forskellige priser ? bare fotograf synes jeg var vildt dyrt 
håber i finder frem til det rigtige for jer, og det bliver en fantastisk dag for jer begge