Har hørt om andre, der også holdt deres bryllup for omkring 20.000kr. Kjolen var vist fundet i en genbrugs butik for brudekjoler, og ringene havde de fået lavet af gamle smykker, der blev smeltet om. Det er vist helt op til jeres gode opfindsomhed, om I kan holde budgettet
Tror også I skal trække på gode kontakter mht. pavilionner, service, grill og spyd til grisen. Jeg har hørt at blomster til dekorationer også kan blive en dyr udgift, med mindre I pynter med grene og vilde blomster. Udgifterne løber hurtigt op! Og hvor skal gæsterne sove -har I plads til telte i baghaven?
Min mands og min vielsesring løb op på omkring 10.000kr, men de var så også håndlavede... De andre ringe vi så på ("masseproducerede" -fra alm. guldsmedebutikker), ville løbe op i omkring mindst 7.000kr. Vi ville godt give det ekstra for ringene, da vi begge vidste, at vi ville blive mere glade for dem. Men det kommer jo an på, hvad man falder for!
Kender også nogle, der har syet deres brudekjoler selv -det kan vist gøres for 1000-3000 alt efter stoffets kvalitet og kjolens design.
Held og lykke
At blive gift er bare noget af det bedste, der er sket for mig! Det er som om, man bliver lidt mere glad, fordi man har sagt "ja" til hinanden... Sjovt at sådan en ting, kan ændre så meget!
Held og lykke!
Kh Sigrid
Anmeld