Jeres budget for bryllup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.489 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Anonym trådstarter

Godmorgen de skønne damer!

For det første, jeg er lige ano da det bestemt ikke er meldt ud endnu officielt.. MEN! Vi skal sku giftes!!!

Det blev vi enige om i går.. Han friede til mig meget uromantisk efter vi havde snakket bryllup en time.. Men tror nu at der kommer et rigtig frieri på et tidspunkt..

Datoen hedder juli/august næste år..

Men vi kom til at snakke, vi har altid været enige oma t vi ikke vil holde et kæmpe bryllup på slot/herregård osv..At vi ville have utraditonel menu, vi blev faktisk enige om helstegt pattegris!

Men hvordan har jeres budgetter set ud til jeres bryllupper? Er vi helt ude i hampen når vi regner med at vi kan holde det for 20.000??

Håber på nogle gode indput!

Knus Ano som er begyndt at savle over kjoler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Nu er jeg ikke selv gift, men min lillesøster havde det fedeste bryllup. Det var med telt i baghaven og fadølsanlæg Vi var 35 mennesker og det kostede omkring de 25.000 inkl kjole.

Anmeld

17. april 2010

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Nu er jeg ikke selv gift, men min lillesøster havde det fedeste bryllup. Det var med telt i baghaven og fadølsanlæg Vi var 35 mennesker og det kostede omkring de 25.000 inkl kjole.

Det er lidt i den stil vi snakker.. Vi er ikke så meget til suppe steg og is, og sidde ned i 6 timer! Der skal ske noget.. Vi regner med en tur til tyskland efter drikkevarer...

Hmm, så tror måske ikke at 20.000 er helt hen i vejret..

Anmeld

17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Det er lidt i den stil vi snakker.. Vi er ikke så meget til suppe steg og is, og sidde ned i 6 timer! Der skal ske noget.. Vi regner med en tur til tyskland efter drikkevarer...

Hmm, så tror måske ikke at 20.000 er helt hen i vejret..

Ja det var nok det bedste bryllup jeg har været til Der blev danset limbo og alle havde det så sjovt. De sidste kom i seng kl 6 (min kæreste og onkel - jeg overgav mig kl 5) og der var fælles morgenmad kl 10

Jeg synes helt sikkert at helstegt pattegris er en genial ide Må jeg komme med?

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Vi har planer om bryllup i 2012!

Og vi er slet ikke kommet så langt med at planlægge... Vi har ikke sådan snakket om hvor mange der skal med, hvad mad vi skal have osv...

Pludselig er tiden rendt fra os og så står vi på selve dagen og ikke kan følge med...

20.000, tror jeg slet ikke er galt.. Man bestemmer selv hvordan og hvor dyrt det skal være...

Anmeld

17. april 2010

TbCp

Anonym skriver:

Godmorgen de skønne damer!

For det første, jeg er lige ano da det bestemt ikke er meldt ud endnu officielt.. MEN! Vi skal sku giftes!!!

Det blev vi enige om i går.. Han friede til mig meget uromantisk efter vi havde snakket bryllup en time.. Men tror nu at der kommer et rigtig frieri på et tidspunkt..

Datoen hedder juli/august næste år..

Men vi kom til at snakke, vi har altid været enige oma t vi ikke vil holde et kæmpe bryllup på slot/herregård osv..At vi ville have utraditonel menu, vi blev faktisk enige om helstegt pattegris!

Men hvordan har jeres budgetter set ud til jeres bryllupper? Er vi helt ude i hampen når vi regner med at vi kan holde det for 20.000??

Håber på nogle gode indput!

Knus Ano som er begyndt at savle over kjoler!

Vi holdt vores for under 10.000kr....
Men det var også en lille og meget stille bryllup.

Vi blev gift på rådhuset. Holdt fest hjemme i vores garage efterfølgende hvor vi fik mad udefra, buffet, min mor havde lavet bryllupskagen, og så havde vi hentet drikkelse i Tyskland. Vi var vist ca. 25 pers.

Anmeld

17. april 2010

sillebille10

Har hørt om andre, der også holdt deres bryllup for omkring 20.000kr. Kjolen var vist fundet i en genbrugs butik for brudekjoler, og ringene havde de fået lavet af gamle smykker, der blev smeltet om. Det er vist helt op til jeres gode opfindsomhed, om I kan holde budgettet Tror også I skal trække på gode kontakter mht. pavilionner, service, grill og spyd til grisen. Jeg har hørt at blomster til dekorationer også kan blive en dyr udgift, med mindre I pynter med grene og vilde blomster. Udgifterne løber hurtigt op! Og hvor skal gæsterne sove -har I plads til telte i baghaven?

Min mands og min vielsesring løb op på omkring 10.000kr, men de var så også håndlavede... De andre ringe vi så på ("masseproducerede" -fra alm. guldsmedebutikker), ville løbe op i omkring mindst 7.000kr. Vi ville godt give det ekstra for ringene, da vi begge vidste, at vi ville blive mere glade for dem. Men det kommer jo an på, hvad man falder for!

Kender også nogle, der har syet deres brudekjoler selv -det kan vist gøres for 1000-3000 alt efter stoffets kvalitet og kjolens design.

Held og lykke At blive gift er bare noget af det bedste, der er sket for mig! Det er som om, man bliver lidt mere glad, fordi man har sagt "ja" til hinanden... Sjovt at sådan en ting, kan ændre så meget!

Held og lykke!

Kh Sigrid

Anmeld

17. april 2010

MariaJ

Det lyder godt nok billigt i mine ører, men man kan jo hvad man vil. Jeg checkede lige vores bryllupsbudget fra for tre år siden. Vi brugte ca. 70.000 på et forholdsvis lille (ca. 30 gæster), men dog ret traditionelt bryllup (købte brudekjole fra ny, spiste ude og havde udgifter til pynt, frisør, make up o.lign.

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Glemte helt og skrive at jeg skal så ikke have brudekjole.. Jeg ønsker det ikke, når jeg kan have almindeligt pænt tøj på...

Jeg tænker noget sort og hvidt eller en rigtig flot kjole...

Anmeld

17. april 2010

Mum33

Vi skal være ca. 80 og jeg tror det kommer til at koste ca. 50.000. Det er med en alternativ menu til ca. 200 pr per. Vin fra over grænsen og en kjole jeg har købt brugt til 5000. Vi holder det på en efterskole vi kan låne gratis - så er der mulighed for overnatning. Musikken er bare juke-boks ..... Vi troede vi kunne gøre det for 30.000, men det løber bare SÅ hurtig op .......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.