Da vi blev gift havde vi ingen penge
Så vores budget hed: Det skal være så billigt, som muligt, uden at vi skal spare på gæsterne...
Vi lånte telte til have i haven.
Vi lejede borde, stole og 2 mobiltoiletter (da vi har septiktank og vi HAR prøvet at den stopper til - så det ville jeg IKKE på vores bryllup).
Vi købte øl og vand fra tyskland.
Svigermor gav frugten.
Vi købte nogen store stege og en masse pølser, som en af vores venners kammys som var slagter kom og stegte for os til en god pris. En af naboerne, som er pejsemand donerede lån af olietønde-grille til formålet.
Derudover var der en kæmpe salat bar.
Vores venner og familie havde spurgt om der var noget de kunne bidrage med, så de fik lov til at bage brød og kager... Det resulterede i et mega stort kagebord til dessert hehe
Nice 
Bestik, fade, tallerkner, kaffekopper osv...: VI kender en kræmmer i nærheden, som rydder dødsboer. 6 mrd i forvejen, sagde vi til ham at vi skulle bruge alt hvad han kunne skrabe sammen af stel, til minimum 80 personer, gerne mere. Vi fik det hele - alt!!! For 450 kr og det kan endda bruges igen og igen, til fester. - Og det blev faktisk en ret festlig del af bordpynten, at der var så mange forskellige stel 
Hele balladen beløb sig i 15000 kr for 90-100 gæster
Så det var ikke så slemt syntes jeg. Det var den bedste fest vi kunne have ønsket os og jeg tror ikke, selv med en NOGET anderledes økonomi idag, at vi ville have gjort det meget anderledes
- Andet end, at vi har lært rigtig mange dejlige mennesker at kende siden vores bryllup og de naturligvis skulle have været med som gæster. - Ærgeligt man ikke bliver gift hvert 10. år med den samme hehe 
Rigtig god fornøjelse og tillykke - glæder mig til at se hvem du er, når du afslører dig selv 
Vi blev gift i vores have, oppe i hjørnet af vores grund (Den er RET stor) på vores hellige sted af Borgmesteren, der kom hjem i korte bukser og borgmesterkæde hehe